معاون رئیس جمهور خبر داد:

حمایت ویژه دولت از ایثارگران

ایسنا/خراسان جنوبی معاون رئیس جمهور از تصویب پنج مصوبه حمایت از ایثار گران خبر داد و گفت: تفاهم نامه‌ای با سرپرست صمت برای توسعه و تامین اشتغال ایثارگران منعقد شده که امید است در سال جهش تولید شاهد برداشتن گام‌های بزرگی باشیم.

حمایت ویژه دولت از ایثارگران

سعید اوحدی، امروز دوشنبه 30 تیر در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساخت 1700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 91 بخش عمده‌ای از ماده 38 قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگری به دلایل مختلف محقق نشده بود که بر اساس اعتبارات تخصیص داده شده، محقق می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه برای نخستین بار در یک استان مانند خراسان جنوبی اشتغال و مسکن جامعه ایثارگری حل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: تفاهم نامه‌ای با سرپرست صمت برای توسعه و تامین اشتغال ایثارگران منعقد شده که امید است در سال جهش تولید شاهد برداشتن گام‌های بزرگی باشیم.

اوحدی ادامه داد: تفاهم نامه‌ای طی هفته گذشته با ستاد دیه کشور منعقد شده تا شاهد حضور ایثارگران در محکومیت‌ها نباشیم و زمینه برای آزادی آن‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: به منظور تامین زمین و احداث 20 هزار مسکن ایثارگران نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شده که بر اساس تاکیدات رهبری بر سال جهش تولید، حضور جامعه ایثار گران می‌تواند زمینه‌ای برای توسعه مدیریت جهادی باشد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: پاداش بازنشستگی خانواده معظم شهدا هدف گذاری شده تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می شود.

اوحدی ادامه داد: برای تعیین تغییر وضعیت استخدامی ایثارگرانی که به صورت قراردادی اشتغال دارند، باید شرایط قانونی ایجاد شود و در این راستا تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تغییر وضعیت استخدامی این قشر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تا پایان دولت دوازدهم با ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده شاهد تحقق کامل بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم مبنی بر استخدامی تمام فرزندان شهید و فرزندان جانبازان بالای 70 درصد خواهیم بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان