ماهان شبکه ایرانیان

همکاری اسنپ، کاله، هلال احمر؛ بسته‌های حمایتی به آسیب‌دیدگان کرونا می‌رسد

با همکاری شرکت‌های «اسنپ»، «کاله» و «هلال احمر»، ۲۰۸۳ بسته حاوی انواع محصولات لبنی و پروتئینی در قالب کمپین «به هم دلگرمیم» بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان‌های تهران، قم، مازندران و خوزستان توزیع خواهد شد.

همکاری اسنپ، کاله، هلال احمر؛ بسته‌های حمایتی به آسیب‌دیدگان کرونا می‌رسد

با همکاری شرکت‌های «اسنپ»، «کاله» و «هلال احمر»، 2083 بسته حاوی انواع محصولات لبنی و پروتئینی در قالب کمپین «به هم دلگرمیم» بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان‌های تهران، قم، مازندران و خوزستان توزیع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ،‌ در این طرح که از روز شنبه 21تیرماه آغاز شد، ابتدا 1000بسته برای ارسال به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا آماده شد. بعد از آن طبق فراخوان شرکت اسنپ در شبکه اجتماعی توییتر، قرار شد به ازای هر ریتوییت توسط کاربران، یک بسته اضافه‌تر به دست خانواده‌هایی که معیشت‌شان تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته برسد. با مشارکت و همراهی کاربران توییتر،  1083بسته دیگر به این حرکت جمعی اضافه شد. در نهایت تعداد بسته‌های حمایتی به 2083عدد رسید و این مشارکت مردمی موجی از دلگرمی برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا به همراه داشت.

سبدهای دلگرمی حاوی انواع محصولات لبنی و پروتئینی، شامل 4پاکت شیر تتراپک یک‌لیتری کم‌چرب، یک بسته پنیر سفید تازه 400گرمی،  4پاکت خامه تتراپک، 2بطری دوغ 1.5لیتری، 2بطری نوشابه لاکی‌دو 1.5لیتری، یک سطل ماست کم‌چرب پروبیوتیک 2.2کیلویی، یک بسته مخلوط سبزیجات منجمد 400 گرمی، یک بسته سیب‌زمینی سرخ‌کرده 750گرمی، یک بسته لوبیا سبز 400گرمی، یک بسته برگر (30درصدی)  5عددی،  یک بسته کباب‌لقمه 9عددی و2بسته کوکتل مرغ 300گرمی، در مجموع به ارزش 200هزار تومان است که از سوی شرکت «کاله» تامین می‌شود و با کمک شرکت «اسنپ» به دست خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا می‌رسد. همچنین فهرست این خانواده‌های نیازمند به وسیله سازمان مددکاری جمعیت «هلال‌احمر» با کمک وزارت بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌های حمایتی شناسایی شده است.

malltina

«محمد نصیری»، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر درباره چگونگی شناسایی این خانواده‌ها می‌گوید: «خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در حقیقت سه دسته هستند؛ اول بیماران مبتلا به کرونا که به واسطه بیماری، شغل‌شان را از دست داده‌اند. دوران نقاهت بیماری‌شان طولانی بوده و بعد از آن نتوانسته‌اند به جامعه برگردند. افرادی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که یا سرپرست خانوار بوده‌اند یا فرد موثری که معیشت خانواده به عهده‌شان بوده و به واسطه فوت‌شان زندگی یک خانواده با مشکل روبه‌رو شده است. دسته سوم هم افرادی هستند که متاثر از کرونا، خسارت مالی شدید دیدند و نیاز به کمک دارند.»

او همچنین درباره طرح مسئولیت‌اجتماعی «اسنپ»، «کاله» و «هلال‌احمر» حس خوبی دارد و آن را یک مسئولیت اجتماعی هوشمندانه می‌داند: «در بحث مسئولیت اجتماعی تمام بنگاه‌ها می‌توانند در حوزه تخصصی خودشان کمک کنند و در کنار ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای اجتماعی به بهترین خروجی ممکن برسند. همکاری این سه شرکت در زمینه مسئولیت اجتماعی بسیار هوشمندانه بود، چرا که هم بسته‌های غذایی حمایتی تامین شد، هم با کمک ظرفیت توزیع شرکت اسنپ و شناسایی هلال‌احمر به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد، تا به این ترتیب دست‌کم برای مدت زمانی سبد محصولات پروتئینی و لبنی خانواده‌ها تامین شود.»

نصیری در پایان اضافه می‌کند: «پیش‌تر تصور می‌کردیم مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در حال بازگشت باشند، ولی آمار شیوع جدید نگرانی بیشتری به بار آورده است. روزانه هم‌وطن‌های زیادی را از دست می‌دهیم. بنابراین نیاز به مشارکت بنگاه‌های اقتصادی بیش از پیش احساس می‌شود.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان