ماهان شبکه ایرانیان

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت 10:10 جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و 820 میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش دو هزار و 920 میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هزار و 900 میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «پترول»، «وآیند» و «وبانک» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان 985 میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد که به 2.7 درصد از کل تعداد سهام آن می‌رسد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فولاد»، «خزامیا» و «وخارزم» در نوبت انتظار است.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و 50 میلیارد تومان (63 درصد کل) و 10 صف فروش برتر هزار و 400 میلیارد تومان (48 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 55 نماد و حجم صف‌های فروش در 64 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" و "محصولات شیمیایی" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند 680 میلیارد تومان و 650 میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه "فلزات اساسی" با فشار فروش 470 میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 47 درصد از هفت هزار و 720 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هشت هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 97 درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 15 هزار و 720 میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 5.1

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان