ماهان شبکه ایرانیان

پاسخگویی به بیش از ۱۶ میلیون تماس تلفنی در سامانه ۴۰۳۰

از ابتدای راه اندازی سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس تلفنی از سراسر کشور درباره بیماری کرونا انجام گرفته است.

پاسخگویی به بیش از 16 میلیون تماس تلفنی در سامانه 4030

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه مشاوره 4030 بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای راه اندازی پاسخگویی، 16 میلیون و 500 هزار تماس تلفنی شهروندان از سراسر کشور درباره بیماری کرونا بوده است که به این ترتیب سهم مناسبی در کاهش مراجعات غیرضروری شهروندان به مراکز درمانی و کاهش ریسک انتقال ویروس داشته است.

در بازه زمانی 20 الی 27 تیرماه 99، 42% تماس‌های برقرار شده مربوط به مشاوره علائم‌کرونا 13 درصد مربوط به مشاوره تغذیه، 11 درصد مشاوره روانشناسی، 4% مشاوره سلامت سالمندان و مادران باردار و 30% سایر موارد بوده است.

همچنین 83 هزار تماس و 1/300/000 دقیقه مشاوره تلفنی توسط کارشناس سامانه 4030 با شهروندان انجام گرفته است که این میزان نسبت به گذشته 15 درصد افزایش تعداد تماس‌ها را شامل می‌شود.

بیشتربخوانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان