ایمن‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۲۰ را بشناسید! (قسمت آخر)

رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های ما شامل یک امتیاز ایمنی از یک تا ده می‌شود. امتیاز مربوط به هر خودرو بر پایه‌ی دو عامل تعیین می‌گردد:

ایمن‌ترین خودرو‌های سال 2020 را بشناسید! (قسمت آخر)

همه‌ی کسانی که قصد خرید یک خودرو جدید را دارند به دنبال انتخاب خودرویی ایمن برای خود و عزیزانشان هستند، اما با این وجود همیشه پی بردن به ایمن‌ترین گزینه‌ی ممکن کار آسانی نخواهد بود و این دقیقاً جاییست که وبسایت یو اس نیوز وارد عمل می‌شود.

رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های ما شامل یک امتیاز ایمنی از یک تا ده می‌شود. امتیاز مربوط به هر خودرو بر پایه‌ی دو عامل تعیین می‌گردد:

نتایج آزمایشات تصادف سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها یا (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها یا (IIHS) در کنار تعداد امکانات ایمنی پیشرفته‌ای که به صورت پیش فرض در خودرو به کار رفته‌اند.

این تکنولوژی‌ها شامل امکاناتی مانند سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار،‌ و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر می‌شود.

تعدادی از مدل‌های تولید شده در سال 2020 موفق به کسب امتیاز کامل 10 از 10 شده‌اند و برخی دیگر امتیاز 9 یا بالاتر را به خود اختصاص داده‌اند.

خودرو‌‌هایی که به لحاظ ایمنی امتیاز خوبی را به دست آورده‌اند کاندیدا‌های قابل اطمینانی در هنگام خرید محسوب می‌‌شوند.

به همین سادگی. در ادامه‌ی این مطلب ما به انتخاب ایمن‌ترین خودرو‌های موجود در رتبه بندی‌های وبسایت یو اس نیوز پرداخته‌ایم که در انتهای این لیست مدلی که بیشترین امتیاز ایمنی را به دست آورده به چشم می‌خورد.

در زمانیکه چندین خودرو امتیاز ایمنی مشابهی را دریافت کرده‌اند اولویت به خودرویی که امتیاز کلی بالاتری را در رتبه بندی‌های ما کسب کرده داده شده است.

چه به دنبال یک خودرو کامپکت باشید یا یک سدان سایز بزرگ این شانس برای شما وجود دارد که گزینه‌ی مورد نظر خود را در این لیست پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که امتیازات وبسایت یو اس نیوز همزمان با معرفی مدل‌های جدید و در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید مرتباً به روز رسانی می‌شوند.

به همین دلیل برای دسترسی به جدید‌ترین اطلاعات، داده‌های این مطلب را با امتیازات مربوط هر خودرو مقایسه کنید.

در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا به کاوش درباره‌ی ایمن‌ترین خودرو‌های موجود در سال 2020 بپردازیم:

5) هوندا آکورد 2020

امتیاز ایمنی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9.9

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.5

قیمت: 23,850 دلار

هوندا آکورد که به عنوان فینالیست کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط سال 2020 برگزیده شده و همچنین یکی از بالاترین امتیازات در بخش خودرو‌های سایز متوسط را به خود اختصاص داده از ویژگی‌هایی همچون اتاقی سطح بالا و جادار، هندلینگ سرزنده، راندمان سوخت بالاتر از حد متوسط، و امتیاز ایمنی فوق العاده برخوردار است.

هوندا آکورد 2020 که از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها عنوان انتخاب ایمنی برتر را به خود اختصاص داده در هر شش آزمایش انجام شده توسط این موسسه موفق به کسب امتیاز خوب (Good) شده و در بخش حفاظت در برابر تصادف از جلو نیز امتیاز برتر (Superior) را از آن خود ساخته است.

علاوه بر این سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها نیز امتیاز ایمنی کلی پنج از پنج ستاره را به مدل 2020 آکورد اعطا کرده است.

لیست گسترده‌ی امکانات ایمنی پیش فرض در هوندا آکورد شامل تجهیزاتی همچون سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، سیستم کاهش انحراف از مسیر، دوربین دید عقب،‌ و چراغ‌های جلویی مجهز به نور بالای خودکار می‌شود.

تجهیزاتی همچون سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، سنسور‌های پارک در قسمت جلو و عقب خودرو، و صفحه نمایش هشدار دهنده نیز به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار مالکین قرار خواهند گرفت.

4) سوبارو ایمپرزا 2020

امتیاز ایمنی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 10

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.6

قیمت: 18,695 دلار

سوبارو ایمپرزا که از اتاق و صندوق عقبی جادار بهره می‌برد علاوه بر ارائه‌ی سواری نرم، به صورت پیش فرض به سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز مجهز شده که این ویژگی تنها در تعداد اندکی از مدل‌های دیگر موجود در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما به چشم می‌خورد.

این خودرو همچنین ارزان قیمت‌ترین خودرو موجود در این لیست محسوب شده که موفق به کسب امتیاز ایمنی کامل 10 از 10 شده است.

مدل‌هایی که به سیستم انتقال قدرت اتوماتیک مجهز شده باشند به صورت پیش فرض از مجموعه‌ی ایمنی EyeSight که از تجهیزاتی مانند سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار در جلو، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم هشدار دهنده‌ی حرکت خودروی مقابل که در هنگام حرکت خودروی مقابل شما پس از توقف به شما هشدار خواهد داد تشکیل شده، بهره مند خواهند شد.

امکاناتی مانند سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، ترمز اضطراری خودکار معکوس، و چراغ‌های جلویی مجهز به نور بالای خودکار به عنوان آپشن‌های قابل خرید در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

سوبارو ایمپرزا 2020 از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها به عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس که بالاترین نشان این موسسه به شمار می‌رود برگزیده شده است.

این خودرو در هر شش آزمایش انجام شده توسط این موسسه امتیاز برتر خوب (Good) را بدست آورده و در زمینه‌ی اثر بخشی تجهیزات حفاظتی در برابر تصادف نیز موفق به کسب امتیاز برتر (Superior) شده است.

سوبارو ایمپرزا 2020 همچنین توانسته تا از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها امتیاز ایمنی پنج از پنج ستاره را به خود اختصاص دهد.

3) کیا اپتیما 2020

امتیاز ایمنی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 10

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.0

قیمت: 23,190 دلار

کیا اپتیما با برخورداری از سواری نرم و اتاقی سطح بالا و جادار به عنوان یک سدان سایز متوسط جذاب که امتیاز ایمنی کاملی را نیز بدست آورده در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو که فینالیست کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط سال 2020 نیز شناخته می‌شود به صورت پیش فرض به همراه امکانات تکنولوژی فراوانی که از کاربری آسانی نیز برخوردارند، عرضه خواهد شد.

کیا اپتیما 2020 با کسب امتیازات برتر در آزمایش‌های تصادف از جلو، تصادف از جناحین، و واژگونی، از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها موفق به کسب امتیاز ایمنی کلی پنج از پنج ستاره شده است.

این خودرو همچنین در هر شش آزمایش انجام شده توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها نیز موفق به دریافت بالاترین امتیاز این موسسه یعنی امتیاز خوب (Good) شده و در بخش اجتناب از برخورد از جلو نیز بالاترین امتیاز یعنی امتیاز برتر (Superior) را به خود اختصاص داده است.

مدل‌های پایه‌ی اپتیما به صورت پیش فرض به امکاناتی همچون دوربین دید عقب، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم کمک به تغییر مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطرای خودکار در جلو، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، و سیست نظارت بر خواب آلودگی راننده مجهز خواهند بود.

کروز کنترل منطبق شونده، چراغ‌های جلویی منطبق شونده، چراغ‌های جلویی مجهز به نور بالای خودکار، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و یک دوربین پارک 360 درجه نیز به عنوان امکانات ایمنی قابل خرید در کیا اپتیما‌ 2020 ارائه خواهند شد.

2) هوندا اینسایت 2020

امتیاز ایمنی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 10

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.1

قیمت: 22,930 دلار

ویژگی‌هایی همچون راندمان سوخت فوق العاده و امکانات رفاهی و ایمنی پیش فرض فراوان هوندا اینسایت را به یک گزینه‌ی خرید معقول تبدیل می‌کنند.

علاوه بر این امتیاز ایمنی کامل و امتیاز کلی خوب در رتبه بندی خودرو‌های هیبریدی ما نیز به جذابیت این خودرو اضافه می‌کنند.

از جمله امکانات ایمنی پیش فرض در هوندا اینسایت می‌توان به دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، در کنار مجموعه‌ی Sensing کمپانی هوندا که از تجهیزاتی مانند سیستم ترمز کاهش دهنده‌ی برخورد، سیستم کاهش دهنده‌ی انحراف از جاده، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر تشکیل شده، اشاره کرد.

امکاناتی نظیر سنسور‌های پارک و سیستم نظارت بر نقطه کور LaneWatch کمپانی هوندا به صورت آپشن‌های قابل خرید در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

هوندا اینسایت 2020 از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها موفق به دریافت امتیاز ایمنی کلی پنج از پنج ستاره شده است.

این خودرو همچنین با کسب امتیازات کامل در آزمایشات تصادف انجام شده توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها، نشان انتخاب ایمنی برتر پلاس این موسسه را نیز به خود اختصاص داد.

به علاوه هوندا اینسایت در بخش اجتناب از تصادف از جلو نیز بالاترین امتیاز این موسسه یعنی امتیاز برتر (Superior) را بدست آورده و چراغ‌های جلویی این خودرو نیز در زمینه توانایی روشن کردن مسیر مقابل امتیاز خوب (Good) را از آن خود ساخته‌اند.

1) تویوتا کمری 2020

امتیاز ایمنی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 10

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.6

قیمت: 24,425 دلار

تویوتا کمری که در صدر رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط ما قرار گرفته و به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط سال 2020 نیز برگزیده شده، خودرو کامل فوق العاده‌ای به شمار می‌رود.

این خودرو از نقاط قوتی همچون راندمان سوخت خوب، سواری جذاب و راحت، امکانات پیش فرض فراوان، و قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی بالاتر از حد متوسط بهره می‌برد.

تویوتا کمری 2020 به لطف دریافت امتیاز کامل پنج در هر سه آزمایش تصادف انجام شده توسط سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها موفق به کسب امتیاز برتر پنج از پنج ستاره‌ی این سازمان شد.

این خودرو همچنین در هر شش آزمایش تصادف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها نیز بالاترین امتیاز این موسسه یعنی امتیاز خوب (Good) را بدست آورد.

علاوه بر این موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها در بخش اجتناب از برخورد از جلو نیز بالاترین امتیاز خود یعنی امتیاز برتر (Superior) را به این خودرو اعطا کرده است.

تمامی مدل‌های کمری 2020 علاوه بر دوربین دید عقب از مجموعه‌ی Safety Sense-P کمپانی تویوتا که از امکانات کمک راننده تشکیل شده نیز بهره می‌برند.

این پکیج شامل امکاناتی همچون سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار در جلو، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و چراغ‌‌های جلویی مجهز به نور بالای خودکار می‌شود.

سیستم دوربین مخصوص پارک دارای دید پیرامون، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، صفحه نمایش هشدار دهنده، و ترمز اضطراری خودکار معکوس از جمله تجهیزاتی هستند که به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار مشتریان این خودرو قرار خواهند گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان