جادار‌ترین سدان‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

در واقع برخی خودرو سازان تولید بیشتر مدل‌های سدان خود را متوقف کرده و به ساخت شاسی بلند‌های بیشتر پرداخته‌اند.

جادار‌ترین سدان‌های سال 2020 از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

فروش خودروهای سدان در بازار آمریکا عمدتاً به خاطر محبوبیت خودرو‌های کراس اور و شاسی بلند با کاهش مواجه شده است.

در واقع برخی خودرو سازان تولید بیشتر مدل‌های سدان خود را متوقف کرده و به ساخت شاسی بلند‌های بیشتر پرداخته‌اند.

با این حال اگر خودرو‌های سدان را به دلیل ویژگی‌هایی همچون کاربردی بودن، قیمت پایین، راندمان سوخت، و دینامیک رانندگی کلی ترجیح می‌دهید هنوز هم گزینه‌های مطمئنی برای خرید وجود دارند.

دلیل عمده‌‌ای که خانواده‌های آمریکایی خودرو‌های کراس اور را به سدان‌ها ترجیح می‌دهند ارائه‌ی فضای سرنشین و حمل بار بیشتر آن‌ها نسبت به خودرو‌های سدان محسوب می‌شود.

این در حالیست که شاسی بلند‌های مرسوم نیز از مزیت داشتن توانمندی‌های فراوانی برخوردار بودند، چرا که آن‌ها بر پایه‌ی پلتفرم‌ خودرو‌های تراک ساخته شده بودند.

بیشتر کراس اور‌ها و شاسی بلند‌های امروزی بر پایه‌ی پلتفرم خودرو‌های عادی ساخته می‌شوند و از این رو جایگزینی حقیقی برای یک خودرو پیکاپ تراک محسوب نمی‌شوند، هرچند این خودرو‌ها سودمندی بیشتری را فراهم کرده و در بسیاری از آن‌ها شاهد ارائه‌ی سیستم سواری دو دیفرانسیل هستیم.

از طرفی به عقیده بسیاری از افراد کراس اور‌ها نسبت به خودرو‌های سدان از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

این موضوع در برخی موارد درست به نظر می‌رسد اما با این حال احتمال واژگونی تقریباً تمامی شاسی بلند‌های موجود در بازار امروز به دلیل وجود مرکز گرانش بالاتر، بیشتر خواهد بود.

در آخر انتخاب میان مدل‌های مختلف و نوع خودرو به ترجیحات و اولویت‌های شخصی افراد برمی‌گردد.

ما به منظور کمک به شما در اتخاذ تصمیمی آگاهانه در هنگام خرید خودرو جادار‌ترین خودرو‌ها در سه بخش سدان‌های سایز متوسط، سدان‌های سایز بزرگ، و سدان‌های هیبریدی را بر اساس فضای سرنشین موجود در ردیف دوم و فضای صندوق عقب هر خودرو، رتبه بندی کرده‌ایم.

لازم به ذکر است که امتیازات و رتبه بندی‌های این وبسایت همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید به طور مرتب دستخوش تغییر خواهد شد.

از این رو امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ خودرو‌های جدید و نقد و بررسی‌های جداگانه مغایر باشند.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با جادار‌ترین سدان‌های موجود در بازار امروز بیشتر آشنا شوید:

جادارترین سدان‌های سایز متوسط

این لیست را با پنج مدل از جادار‌ترین سدان‌های موجود در بازار آغاز می‌کنیم. بعد از این بخش با جادار‌ترین سدان‌های سایز بزرگ و جادار‌ترین سدان‌های هیبریدی نیز آشنا خواهیم شد.

5) شورولت مالیبو 2020

قیمت: 22,095 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.3

شورولت مالیبو نسبت به بیشتر رقبای خود از سطح برابری برخوردار نیست اما با این وجود این خودرو قیمت پایه‌ی جالب توجهی را به یدک می‌کشد و علاوه بر این از راندمان سوخت بسیار خوبی نیز بهره می‌برد.

اگر به دنبال یک خودرو ارزان قیمت و مناسب برای رفت و آمد‌های روزانه هستید این محصول کمپانی شورولت ارزش قرار گرفتن در لیست خرید شما را دارد.

با خرید شورولت مالیبو از صندلی‌های جلویی جادار، فضای مناسب در ردیف دوم، و یک صندوق عقب با اندازه‌ای متوسط و ورودی عریض بهره مند خواهید شد.

این خودرو همچنین سواری راحتی را در اختیار شما قرار خواهد داد و موتور پایه‌ی توربو شارژ چهار سیلندر آن نیز شتاب مناسبی را فراهم می‌کند.

با این حال اگر به دنبال خروجی موتور بیشتری هستید امکان خرید یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ قدرتمند‌تر نیز وجود خواهد داشت.

از جمله امکانات پیش فرض به کار رفته در شورولت مالیبو 2020 می‌توان به سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی کاربر پسند با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

شورولت مالیبو دارای سابقه‌ی درخشانی در کسب امتیازات مناسب در آزمایشات ایمنی می‌باشد اما با این حال برای برخورداری از امکانات ایمنی پیشرفته، ارتقاء خودرو به مدلی بالاتر از مدل پایه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

4) فورد فیوژن 2020

قیمت: 23,170 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.1

فورد فیوژن برای کسانی که در هنگام حرکت خودرو پرفورمنس را در اولویت قرار می‌دهند خودروی سایز متوسط مناسبی به شمار می‌رود.

این جمله نقاط قوت این خودرو می‌توان به هندلینگ مناسب، سواری آرام، و آپشن‌های متنوع موتور اشاره کرد.

با این وجود هیچ یک از سیستم‌های پیشرانه‌ی ارائه شده در این خودرو از راندمان سوخت چندان مناسبی برخوردار نمی‌باشند.

فورد فیوژن علاوه بر این که نسبت به رقبای خود از صندوق عقب بزرگ‌تری بهره می‌برد، اتاق جذاب و نسبتاً جاداری را نیز در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

این خودرو همچنین به لحاظ ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیازات بالایی را به خود اختصاص داده است. مدل 2020 فیوژن از امکانات پیش فرض کم تعدادی برخوردار است.

با این وجود امکان اضافه کردن سیستم اطلاعاتی سرگرمی SYNC 3 کمپانی فورد که شامل یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی بصری و قابلیت ادغام برنامه‌ی تلفن همراه می‌شود، میسر شده است.

سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور، سیستم هشدار دهنده برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، ترمز اضطراری خودکار از مقابل، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و سیستم نظارتی MyKey لیست امکانات ایمنی پیش فرض در فورد فیوژن 2020 را تشکیل می‌دهند.

3) سوبارو لِگِسی 2020

قیمت: 22,745 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.6

کمپانی سوبارو برای سال 2020 مدل لگسی خود را بار دیگر به طور کامل طراحی کرد.

این خودرو دو سیستم پیشرانه‌ی قدرتمند را در کنار سیستم سواری دو دیفرانسیل پیش فرض که یک ویژگی‌ کمیاب در میان سدان‌های سایز متوسط به شمار می‌رود، ارائه می‌کند.

سوبارو لگسی از اتاقی سطح بالا و دو ردیف صندلی جادار بهره می‌برد اما با این وجود صندوق عقب در نظر گرفته شده برای این خودرو یکی از کوچک‌ترین‌ها در این کلاس به شمار می‌رود.

در حالیکه این مدل کمپانی سوبارو به قدرتمندی برخی رقبا نیست اما با این حال سواری راحت و هندلینگ تحت کنترلی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مدل 2020 لگسی به صورت پیش فرض به همراه سیستم‌های ایمنی فعال مورد توجهی همچون سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، و ترمز اضطراری خودکار روانه‌ی بازار خواهد شد.

علاوه بر این امکاناتی مانند یک سیستم ارتباطی مجهز به صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با کاربری آسان و قابلیت اتصال تلفن همراه به روز شده نیز به صورت از پیش تعیین شده در این خودرو موجود خواهند بود.

2) فولکس واگن پاسات 2020

قیمت: 22,995 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.4

کمپانی فولکس واگن مدل پاسات خود را برای سال 2020 بازسازی کرده است. با خرید این خودرو از ویژگی‌هایی همچون صندوق عقبی جادار،‌ فضای سرنشین فراوان،‌ و سواری راحت بهره مند خواهید شد.

با این حال اتاق این خودرو به زیبای برخی رقبا نیست و علاوه بر این که تنها یک آپشن موتور برای خرید وجود خواهد داشت، راندمان سوخت این خودرو نیز به نسبت بیشتر خودرو‌های سایز متوسط پایین‌تر برآورد شده است.

فولکس واگن پاسات در آزمایشات تصادف عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و به صورت پیش فرض به امکاناتی نظیر سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، ترمز اضطراری خودکار، و سیستم تشخیص عابرین پیاده تجهیز شده است.

پاسات 2020 همچنین به همراه یک صفحه نمایش لمسی 6.3 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این‌، صندلی‌های مجزای مجهز به سیستم گرمایشی در ردیف دوم نیز به عنوان آپشن قابل خرید خواهد بود که یک ویژگی کمیاب در این کلاس خودرو محسوب می‌شود.

1) هوندا آکورد 2020

قیمت: 24,020 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.4

هوندا آکورد در مقایسه با دیگر خودرو‌های سایز متوسط از فضای پا و فضای صندوق عقب بسیار بیشتری برخوردار می‌باشد.

این خودرو همچنین به لطف ویژگی‌هایی مانند آپشن‌های موتور قدرتمند، هندلینگ اسپورت، سواری نرم، و اتاقی جذاب جایگاهی مناسبی را در رتبه بندی‌های ما به دست آورده است.

به علاوه این خودرو در آزمایشات تصادف انجام شده امتیازات درخشانی را به خود اختصاص داده و همچنین راندمان سوخت فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

هوندا آکورد 2020 به همراه مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته‌ای همچون سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، و سیستم کاهش دهنده‌ی انحراف از مسیر عرضه خواهد شد.

از دیگر امکانات پیش فرض در این خودرو می‌توان به نور بالای خودکار و یک صفحه نمایش 7 اینچی اشاره کرد.

ویژگی‌هایی نظیر صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و قابلیت ادغام برنامه‌ی تلفن همراه به عنوان آپشن قابل خرید خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان