گل‌محمدی: دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم/ این قهرمانی تاریخی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم برای شاد کردن دل هوادارانشان از جان گذشتند و ایثار کردند.

گل‌محمدی: دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم/ این قهرمانی تاریخی بود

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و قهرمانی در لیگ نوزدهم اظهار کرد: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، این قهرمانی را به پیشکسوتان و هواداران عزیز تقدیم می‌کنم. بازیکنان امروز برای برد وارد زمین شدند. امروز شرایط سختی داشتیم و بازیکنان از جان مایه گذاشتند. به پرسپولیس‌ تبریک می‌گویم برای اینکه بازیکنان با غیرتی دارد. دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم که عملکرد بسیار خوبی داشتند. 

وی افزود: ما خیلی سخت به مسجدسلیمان رسیدم. چند بازیکن را هم در اختیار نداشتیم. امروز کار سختی پیش رو داشتیم. انگیزه بازیکنان ما بیشتر بود. شرایط در نیمه دوم خوب شروع شد و گل زیبایی هم به ثمر رساندیم. بعد از گل دوم فشار حریف بیشتر شد و اشتباه کردیم و این اشتباه منجر به پنالتی شد. با این حال بازی را بردیم و خوشحالم که چهارمین قهرمانی پیاپی به دست آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: خوشحالم در شهر اولین‌ها دو رکورد شکستیم و مسجد سلیمان را بردیم و اولین پوکر در اینجا ثبت شد. حیف است که هواداران نبودند. دوست داشتیم آن‌ها هم بودند. همیشه حضور آن‌ها را حس می‌کنیم و بازیکنان برای شادی دل آن‌ها از جان گذشتند و ایثار کردند. این قهرمانی تاریخی بود و دوست دارم فقط از بازیکنان تعریف کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان