رکورد سپاهان در آستانه شکسته شدن/ دومین حمله پرسپولیس به نماد استقلال

پوکر در قهرمانی‌های متوالی باعث شده تا هواداران پرسپولیس به تازگی از عدد "۴" در فضای مجازی که نماد دوست‌داران استقلال است استفاده کنند.

رکورد سپاهان در آستانه شکسته شدن/ دومین حمله پرسپولیس به نماد استقلال

به گزارش ایسنا، پرسپولیس دیشب (جمعه) توانست با برتری 2 بر یک برابر نفت مسجدسلیمان چهار هفته زودتر قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کند و به چهارمین قهرمانی پیاپی خود برسد و به قول هواداران این تیم، در کسب قهرمانی‌های پیاپی، پوکر کند؛ اتفاقی باعث می‌شود هواداران پرسپولیس با نماد جدید خود یعنی " 4 " برای رقیب سنتی یعنی استقلال کری بخوانند.

"4" نمادی است که چندین سال است به آبی‌های پایتخت تعلق دارد و آبی‌ها برای کری‌خوانی با نماد " 6" پرسپولیسی‌ها از این عدد استفاده می‌کنند؛ عددی که پس از 4 پیروزی استقلال در 4 داربی پیاپی تبدیل به نماد استقلالی‌ها شد. البته نکته این نماد هم این است که پرسپولیسی‌ها چهار برد متوالی استقلال در داربی را قبول ندارند و معتقدند داربی 72 که با تساوی 2 بر 2 در جام ولایت به پایان رسید، نوار سه برد متوالی آبی‌ها را پاره کرد. البته این عدد پس از این که توسط فرهاد مجیدی در دیدار الغرافه و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پس از اخراج این بازیکن به هواداران نشان داده شد، بیش از پیش مورد توجه آبی‌های تهران قرار گرفت و نزدیک به 9 سال است که عدد " 4 " نماد هواداران استقلال است.

قهرمانی پرسپولیس در این فصل و پوکر در قهرمانی باعث شد این دومین باری باشد که قرمزها به نماد استقلال، حمله و آن را برای خود تصاحب می کنند. نخستین یورش در 27 فروردین سال 95 شکل گرفت که پرسپولیس در داربی 82 موفق شد در دیداری جذاب استقلال را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا هواداران این تیم مدت‌ها عدد چهار را به رخ استقلالی‌ها بکشند. حالا و پس از چهار سال، پوکر قهرمانی باعث شده بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با عدد چهار برای استقلالی‌ها کری بخوانند و به نوعی نماد این تیم را غصب کند.

البته سرخ‌ها برای رقابت با دیگر تیم پرطرفدار ایران یعنی سپاهان هم به دنبال شکستن رکوردی دیگری از این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هستند. شاگردان یحیی برای شکستن بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر تنها به 6 امتیاز از 12 امتیاز باقی مانده نیاز دارند تا 68 امتیازی شوند و بیشترین امتیاز یک دوره تاریخ لیگ برتر را کسب کنند. البته تفاوت دو تیم این است که سپاهان توانسته بود 67 امتیاز را در لیگ 18 تیمی یعنی در 34 بازی کسب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان