رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

کمک مجلس یازدهم شورای اسلامی به جامعه ایثارگری

فراهانی درباره برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات ایثارگران توضیحاتی داد.

کمک مجلس یازدهم شورای اسلامی به جامعه ایثارگری
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی که ظهر امروز 3 مردادماه با رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از ایثارگران برگزار شد اظهار کرد: پرداخت معوقات ایثارگران قدم بسیار بزرگی است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی افزود: ما در مجلس در خدمت ایثارگران خواهیم بود و تصمیمات خوبی در مجلس گرفته شده است.

او با بیان اینکه ما چندین کمیته را در فراکسیون داشته‌ایم گفت: طبق بررسی‌ها حدود 30 قانون از قوانین تصویب شده برای ایثارگران اجرایی می‌شود و آن قانون‌هایی که قابلیت اجرا ندارند باید حذف شوند.

فراهانی بیان کرد: خیلی از قوانین ایثارگران اجرا نمی شود و قرار است قوانینی که اجرایی می شوند را تصویب کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در برابر بحث ایثار نباید موضوعات مادی را مطرح کنیم و وظیفه ما کمک هست.

او با بیان اینکه کمیته بودجه 1400 و مسکن را در فراکسیون فعال کرده‌ایم گفت: هر زمان که شخص رئیس سازمان برنامه و بودجه به میدان آمده بسیاری از مشکلات حل شده است.

فراهانی افزود: بحث پرداخت طلب دانشگاه‌ها موضوع بسیار مناسبی است و ما قول میدهیم در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی هم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید

حل مشکل خودرو و اشتغال ایثارگران/ دستگاه‌های دولتی باید 25 درصد از ظرفیت استخدامی را به ایثارگران اختصاص دهند

رفع مشکلات و مطالبات ایثارگران تا پایان مرداد ماه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر