یک روش جدید مراقبت پوست با سوزن

روش ها ی بیشمار زیادی برای کسانی که می خواهند صورت جوان تر و شاداب تری داشته باشند وجود دارد: تزریق چربی، لیزر و&#۸۲۳۰; به طور حتم اگر هزینه آن اهمیت چندانی نداشته باشد تمام آن ها امتحان می کنند

یک روش جدید مراقبت پوست با سوزن

روش ها ی بیشمار زیادی برای کسانی که می خواهند صورت جوان تر و شاداب تری داشته باشند وجود دارد: تزریق چربی، لیزر و… به طور حتم اگر هزینه آن اهمیت چندانی نداشته باشد تمام آن ها امتحان می کنند. در کنار تمام این روش ها می خواهم یک روش درمانی متعادل به شما معرفی کنم که در جوان سازی پوست، از بین بردن چین و چروک ها، ترک های پوستی و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد که حتی خودتان هم می توانید آن را استفاده ببرید.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا درمارولینگ: ابزاری که در این روش درمانی به کار برده می شود شبیه به غلطک نقاشی است و روی آن صدها سوزن ریز وجود دارد. همچنان که آن را روی صورت و گردن می کشند سوزن ها سوراخ های بسیار ریزی روی پوست صورت ایجاد می کند. با سوراخ هایی که توسط سوزن ها روی لایه عمیق پوست ایجاد می شوند کلاژن سازی پوست تحریک می شود و شروع به تولید کلاژن های جدید می کنند. این روش علیرغم آن چه شما تصور می کنید درد زیادی ندارد زیرا سوزن ها بسیار ریز و ظریف هستند و بیشتر حالت زبری دارند. این دستگاه در مدل های غیراستاندارد و بی کیفیت هم تولید شده است که برای پوست مضر است و حتی ممکن است سوزن ها در داخل پوست بشکنند. اما باید مراقب باشید دستگاهی که استفاده می کنید حتما  استاندارد باشد. البته میکرونیدلینگ هایی که در خانه استفاده می شوند با آن هایی که در مطب استفاده می شود متفاوت است. خانگی ها سوزن های ظریفتری دارند تا به پوست آسیب نرسانند.

میکرونیدلینگ چگونه عمل می کند: سوزن های نیدلینگ پوست صورت را در یک حالت تعمیری قرار می دهد که رشد کلاژن های جدید را تحریک می کند (مثل لیزر درمانی) و زخم های جوش، لکه های آفتاب و چین و چروک های پوست را از بین می برد. نیدلینگ هایی که در خانه مصرف می شوند چون سوزن های ریزتر و ظریف تری دارند زخم های عمیق را درمان نمی کنند و تنها می توانند مشکلات سطحی پوست را برطرف کنند. اما این سوراخ های ریز و کوچک به جذب بیشتر و عمیق تر سرم و کرم های صورت کمک زیادی می کند.

موارد احتیاط میکرونیدلینگ: جوش ها. اگر روی صورت جوش های فعال دارید نباید از این روش استفاده کنید چون سوزن زدن به جوش ها کار درستی نیست و به درمان آن ها هیچ کمکی نمی کند. هر وقت جوش ها درمان شدند می توانید از میکرونیدلینگ استفاده کنید. البته به جز جوش ها اگر زخم های باز یا هر نوع عفونت پوستی داشته باشید هم نمی توانید از این روش استفاده کنید. در موارد مصرف خانگی می توان به تعداد دو الی سه بار در هفته آن را انجام داد. البته در هر صورت قبل از استفاده حتما باید با پزشک متخصص پوست درباره مصرف آن مشورت کنید. شاید پوست شما نیازی به مصرف سه بار در هفته نداشته باشد شاید هم اصلا نیازی به میکرونیدلینگ نداشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان