این اولین تصویر واقعی از گلکسی S۸ سامسونگ است

همه می دانستیم که برای درز اولین تصاویر واقعی از پرچمدار بعدی سامسونگ تنها می بایست منتظر ماند. و حالا در شرایطی که هنوز فاصله نسبتاً زیادی تا ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) و تاریخ احتمالی رونمایی از این محصول داریم، بالاخره اولین تصویر واضح از گلکسی S۸ منتشر شد.

این اولین تصویر واقعی از گلکسی S8 سامسونگ است

همه می دانستیم که برای درز اولین تصاویر واقعی از پرچمدار بعدی سامسونگ تنها می بایست منتظر ماند. و حالا در شرایطی که هنوز فاصله نسبتاً زیادی تا 29 مارس (9 فروردین 96) و تاریخ احتمالی رونمایی از این محصول داریم، بالاخره اولین تصویر واضح از گلکسی S8 منتشر شد.

همان طور که انتظار می رفت بدنه پشتی این موبایل شباهت زیادی به S7 دارد و تنها تفاوت عمده آن در انتقال سنسور اثر انگشت به پنل پشت و مجاورت ماژول دوربین است. اما وقتی نوبت پنل جلویی برسد، همه چیز به شکل قابل ملاحظه متفاوت از روال همیشگی کمپانی کره به نظر خواهد رسید.

دکمه فیزیکی هوم و دکمه های لمسی ناوبری دیگر جایی در این بخش ندارند و در عوض یک نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه تقریباً تمام این سطح را پوشانده است.

پیش از این نشریه گاردین مدعی شده بود که پرچمدار امسال سامسونگ در دو سایز و با نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی وارد میدان رقابت خواهد شد تا به نحوی جای خالی نوت 7 را نیز پر کرده باشد. به نظر می آید کاهش چشمگیر حاشیه های نمایشگر در هر چهار طرف سبب خواهد شد که افزایش ابعاد آن سبب بزرگ شدن بیش از حد بدنه S8 نشود.

از دوربین 12 مگاپیکسلی با گشادگی لنز F1.7، چیپ مجتمع اسنپدراگون 835 یا معادل اگزینوس آن، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان مهمترین ویژگی های سخت افزاری پرچمدار 2017 سامسونگ ذکر شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان