فعالیت ۹۰۰ گروه جهادی برای مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت:۲۰۰ جهادگر بسیجی در گروه های فعال کنونی مشغول به تولید ماسک هستند و با توجه به اینکه وضعیت استان ما قرمز اعلام شده، اگر نیاز باشد گروه ها را بیشتر خواهیم کرد تا تولیدات افزایش یابد.

فعالیت 900 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایسنا، سرهنگ هوشنگ فولادی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در استان چهار محال و بختیاری برا ی مقابلره با شیوع ویروس کرونا بیان کرد: در حال حاضر 900گروه جهادی بسیج در سراسر استان چهارمحال و بختیاری فعال است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بر اساس دستور سردار فرمانده محترم سپاه قمربنی هاشم (ع)کارگاه های تولید ماسک با حضور جهادگران بسیجی شروع فعالیت کرد و همچنان از بین 900 گروه جهادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، هم اکنون 15 گروه در تولید ماسک مشارکت دارند.

وی ادامه داد: ما حدوداً 15 کارگاه تولیدی خیاطی داشتیم که تبدیل به تولید ماسک شدند و به مرور زمان با توجه به نیاز جامعه به ماسک بیشتر، 35کارگاه دیگر اضافه شد و در اوایل کار حدود 4000  ماسک در روز تولید داشتیم، که ماسک های تولیدی بعد از اشعه دهی و ضدعفونی به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می گرفت.

فولادی خاطرنشان کرد: 200 جهادگر بسیجی در گروه های فعال کنونی مشغول به تولید ماسک هستند و با توجه به اینکه وضعیت استان ما قرمز اعلام شده، اگر نیاز باشد گروه ها را بیشتر خواهیم کرد تا تولیدات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه 200هزار ماسک از موقع شیوع کرونا در کارگاه های تولید ماسک جهادی بسیج تولید شده، افزود: بیشتر ماسک های تولید ما قابل شسشتو هستند. علاوه بر کارگاههای خودمان، که در حال فعالیت هستند، تعدادی مشارکت نیز داریم که خیاط ها در کارگاه های دیگر مشغول کار هستند. هدف اصلی سپاه و سازمان بسیج سازندگی قطعاً کمک به محرومین استان و سراسر کشور است و 80درصد ماسک های تولید شده به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف بعدی ما در بحث کمک مؤمنانه است که بسته های معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می دهیم و امروزه با توجه به نیازی که وجوددارد تلاش می کنیم کمکی به محرومین داشته باشیم. حدود 300 هزار بسته معیشتی به ارزش  بیش از 270میلیارد ریال در طول دوره شیوع ویروس کرونا بین محرومین توزیع کرده ایم.در مرحله دوم و سوم به زودی کمک های بسیار شایان توجهی در سطح استان صورت خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان