ماهان شبکه ایرانیان

معاون استاندار تهران عنوان کرد

بهره برداری از بیمارستانهای غرب استان تهران در گروی تأمین تجهیزات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تکمیل عملیات عمرانی بیمارستانهای ملارد و قدس استان تهران خبر داد و گفت: همچنین ۲۰ درصد از عملیات عمرانی بیمارستان اسلامشهر باقی مانده است که ظرف ماه های آینده به اتمام می رسد.

بهره برداری از بیمارستانهای غرب استان تهران در گروی تأمین تجهیزات

محمد تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره روند تکمیل بیمارستانهای استان تهران گفت: در چند شهرستان استان تهران از جمله ملارد، قدس و اسلامشهر در حوزه بهداشت و درمان فاقد بیمارستان به شکل تخصصی بودیم؛ این درحالی بود که این شهرستانها از جمعیت بالایی برخوردار هستند.

به گفته وی، ظرف یک سال و نیم گذشته موضوع احداث بیمارستان در ملارد و قدس با جدیت تمام بر اساس تأکیدات استاندار تهران پیگیری شد و خوشبختانه ابنیه این بیمارستانها در حال حاضر به اتمام رسیده است و کار از لحاظ عمرانی پایان یافته است.

وی افزود: اما با توجه به شرایط خاص کشور و شرایط ارز، برای تجهیز و تأمین تأسیسات و ملزومات پزشکی و بیمارستانی که شرایط ویژه خود را دارد با مشکلاتی مواجه هستیم که همین امر مانع از بهره برداری و افتتاح این پروژه ها شده است؛ لذا اگر این موانع را دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان پیگیری و رفع کنند امسال شاهد بهره برداری از این بیمارستان ها در سطح استان خواهیم بود.

تقی زاده ادامه داد: قطعا افتتاح این بیمارستان ها می تواند در حل مشکل کمبود تأمین تخت های بیمارستانی در غرب استان تهران موثر باشد و کمبود در حوزه امکانات زیرساختی و خدماتی حوزه بهداشت و درمان را جبران کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیز گفت: این بیمارستان در بخش ابنیه نسبت به دو بیمارستان ملارد و قدس کمی عقب تر است و حدود 20 درصد از فعالیت عمرانی و تکمیل ابنیه آن باقی مانده است که ظرف ماه های آینده تکمیل خواهد شد و عملیات عمرانی ساختمان آن به پایان می رسد؛ اما در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان نیز با مشکلاتی روبرو هستیم.

تقی زاده تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی بتوانیم تا هفته دولت با تأمین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز این بیمارستان ها شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان