شرایط و نکات مهم در اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم، بوجود آمدن محیط های نمایشگاهی و نیاز به طراحی غرفه و بخش هایی برای تبلیغات، نسل جدیدی از سازه های نمایشگاهی آماده را با نام اسپیس فریم ها بوجود آورد.

اجاره اسپیس فریم، بوجود آمدن محیط های نمایشگاهی و نیاز به طراحی غرفه و بخش هایی برای تبلیغات، نسل جدیدی از سازه های نمایشگاهی آماده را با نام اسپیس فریم ها بوجود آورد. انعطاف این سازها در طراحی از نکات مثبت دیگر آن می باشد.از آنجا که امکان تهیه اسپیس فریم برای همه وجود ندارد شرایط اجاره اسپیس فریم این امکان را بوجود آورد تا بتوان به راحتی امکان تهیه غرفه را بوجود آورد. اسپیس فریم ها به علت راحتی در نصب و طراحی  و همچنین امکان جابه جایی راحت و تنوع بسیار در طرح ها به عضوی ثابت در نمایشگاهها تبدیل شده است. عدم دسترسی به امکانات خرید و نگهداری اسپیس فریم و هم چنین فاصله زیاد بین برگزاری نمایشگاهها باعث شد تا شرایط اجاره اسپیس فریم به دلیل شرایط مناسب تری که برای مخاطب در پی داشت مورد توجه قرار بگیرد.در حقیقت با ارائه خدمات اجاره اسپیس تنوع در طراحی غرفه های نمایشگاهی نیز بیشتر شده  است.شرایط خاص نگهداری و جابه جایی این سازه ها برای بسیاری از شرکت ها مقرون به صرف نیست و راههایی مانند اجاره اسپیس و اجاره اسپیس نمایشگاهی حتی اگر در شهرستانها قرار به برگزاری نمایشگاه باشد مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر هزینه های نگهداری  طراحی شکل غرفه بر اساس ایده و سلیقه شخصی وقت زیادی از شما خواهد گرفت که در صورت استفاده از خدمات اجاره غرفه اسپیس فریم از شرکت هایی که این امور را انجام می دهند راحتتر و به صرفه تر برای شما خواهد بود وتنها به یک نظارت کلی از طرف شما نیاز دارد.

اجاره اسپیس فریم

نمونه یک اسپیس فریم نمایشگاهی

نکات مثبت  اجاره اسپیس و اجاره اسپیس فریم

  1. حمل و نقل راحت و آسان توسط شرکت اجاره دهنده
  2. نصب و طراحی بر اساس طرحی که شما در نظر دارید
  3. صرفه جویی در هزینه هایی
  4. کاهش هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات
  5. امکان استفاده  و تغییر طرح در مکان ها و فضاهای مختلف

  با توجه به نکاتی که ذکر شد اجاره اسپیس نمایشگاهی و اجاره اسپیس خیلی عاقلانه تر از خرید و نگهداری این تجهیزات در فاصله برگزاری بین نمایشگاهها برای هر شرکتی می باشد.

شرایط مناسب  اجاره اسپیس نمایشگاهی و اجاره غرفه اسپیس فریم

برگزاری نمایشگاه با فضای مناسب و طبق طراحی که شما در نظر دارید از جمله مواردی است که نگرانی های ذهنی زیادی ایجاد می کند، زیرا شما باید دستاورد چند ساله خود را در حرفه و تجارت در معرض دید مخاطبان قرار دهید و اینجاست که طراحی صحیح غرفه نمایشگاهی شما بسیار مهم می باشد.دلایل مهمی وجود دارد که اجاره اسپیس نمایشگاهی و اجاره غرفه اسپیس فریم به شما پیشنهاد می شود:

  1. حمل و نقل راحت و آسان تجهیزات برپایی اسپیس فریم ها به هر مکان و فضایی که شما در نظر دارید
  2. مقاومت و استقامت بالای این سازه ها در کنار سبکی سازه
  3. امکان تعیین و تنظیم سقف و بخش ورودی غرفه به صورت دلخواه
  4. امکان طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی شما هم در فضای باز و هم در فضای بسته
  5. راحتی نصب در کوتاهترین زمان ممکن
  6. ایمنی و استحکام مناسب
  7. در اختیار قرار دادن یک فضای مناسب بدون وجود ستون
  8. امکان نورپردازی و استفاده خلاقانه از طرح هایی که سلیقه شخصی شماست.
  9. امکان استفاده در شرایط جوی متفاوت برای برپایی نمایشگاه و غرفه به دلیل استفاده از پوشش آبکاری برای مقاومت بیشتر

اسپیس فریم

طراحی متفاوت فضای اسپیس فریم

آیا امکان اجاره اسپیس در تهران و اجاره اسپیس در شهرستانها وجود دارد

با توجه به نیاز برگزار کنندگان نمایشگاه به توسعه فضاهای مناسب  ایجاد غرفه های نمایشگاهی و تنوع نظرات وسلیقه های مخاطبان و محدودیت ارائه این خدمات در بسیاری از شهرستانها و برگزاری نمایشگاه در تهران در مدت زمان کوتاه بسیاری از شرکت های تولید کننده اسپیس فریم نمایشگاهی اقدام به در اختیار قرار دادن خدمات اجاره اسپیس در تهران و اجاره اسپیس در شهرستانها نموده اند.از نکات مثبت استفاده استفاده از روش اجاره اسپیس در تهران و اجاره اسپیس در شهرستانها اینست که پس از اتمام زمان نمایشگاه شما نیازی به هزینه برای انبارداری تجهیزات به جا مانده ندارید و از طرف دیگر در نمایشگاههای بعدی به علت گستردگی فعالیت و تغییراتی که در طراحی خواهید داشت ممکن است نیازی به تجهیزات قدیمی نداشته باشیدکه اجاره اسپیس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اجاره اسپیس درجه1 به چه صورت می باشد

با توجه به مواردی که در مورد اهمیت شکل و طراحی اسپیس فریم ها در غرفه های نمایشگاهی  بیان شد، توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که کیفیت تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد مناسب باشد. اجاره اسپیس درجه1 از این جهت دارای اهمیت است که در هنگام برگزاری نمایشگاه و طراحی غرفه ممکن است نیاز باشد تا تجهیزات و امکانات دیگری از جمله بنر، باندهای  پخش صدا و بخش های تبلیغاتی دیگری به فضای غرفه اضافه شود.که این موارد باعث ایجاد بار و وزن اضافه به سازه های غرفه می شود.استفاده از اسپیس فریم های درجه یک کمک می کند تا شما نگرانی از بابت استقامت و استحکام سازه غرفه برطرف شود.

نکاتی که در اجاره اسپیس باید مورد توجه قرار داد

  1. استفاده از جوش های مناسب

این جوش ها باید به صورتی باشد که عمق کافی داشته باشد تا استحکام سازه تامین شود

  1.  ضخامت مناسب برای مفتول

ضخامت و قطر مفتول باید به اندازه مناسب و کافی باشد  تا کاربری مناسب و استحکام کافی داشته باشد

  1. روش پوشش کاری

از آنجا که اسپیس فریم ها برای فضا ها و مکان های مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت نوع مواد اولیه و همچنین روش آبکاری آن مهم می باشد. استفاده از پوشش های نامناسب پس از گذشت زمان کوتاه هزینه های زیادی بابت نگهداری و تعمیرات آن بر دوش تولید کننده خواهد گذاشت، همچنین ظاهر نامناسب و بی کیفیت اسپیس ها باعث ایجاد چهره ای ناخوشایند از کار شما در ذهن مخاطب خواهد گذاشت.همچنین استفاده از روش های مناسب پوشش دهی اسپیس ها در زیبایی سازه نیز تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین راه برای برگزاری غرفه ها و نمایشگاه ها مراجعه به تولید کنندگانی است  که  سازه های اسپیس فریم را اجاره می دهند ،شما با بازدید از طرح های اجرا شده توسط آنها و همچنین بیان نیاز و نظرات خود می توانید بهترین شرایط را برای معرفی حرفه و تجارت خود ایجاد کنید.

طراحی اسپیس فریم

طراحی  اسپیس  فریم بر اساس نیاز مخاطب

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان