چرا اجاره اسپیس فریم مهم است؟

اجاره اسپیس فریم از هزینه های اضافه جلوگیری می کند. مزیت دوم اجاره اسپیس فریم، حل مشکل جابجایی، نصب و برچیدن و انبارش اسپیس فریم است.

دلایل منطقی برای اجاره اسپیس فریم چیست؟

اجاره اسپیس فریم در ابتدا مزیت اقتصادی دارد. به این نحو که با کاهش هزینه ها همراه است. مدیران بخش تدارکات شرکت های معتبر، همواره به دنبال یافتن راه هایی برای جلوگیری از هزینه های اضافه هستند. اجاره اسپیس فریم با نیت های مختلف و در مواقع ضروری، می تواند نیاز شرکت ها به این محصول با کیفیت را برطرف نماید. از طرفی با اتمام مراسم، اتمام پروژه یا ... دیگر نیازی به تحمل دردسر های باز کردن سازه و انتقال آن به انبار نیست و تمام تیم مراحل برعهده شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره اسپیس فریم است. شاید فکر کنید این خدمات جذاب فقط در تهران ارائه شده و فقط قادر به اجاره اسپیس در تهران هستیم. ولی نکته مهم و قابل توجه آن است که حتی اگر مجبور به برپایی نمایشگاه، یا اجاره اسپیس فریم در شهرستان و ارسال به تمام نقاط ایران باشیم، شرکت های معتبری در این زمینه آماده ارائه خدمات هستند. پس مزیت دوم اجاره اسپیس فریم، حل مشکل جابجایی، نصب و برچیدن و انبارش اسپیس فریم است. مزیت سوم قابل ذکر برای اجاره اسپیس فریم نیز کمک به حفاظت از محیط زیست با استفاده اشتراکی و چندباره از این محصول ارزشمند است.

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم جهت برپایی سازه های نمایشگاهی موجب صرفه جویی در هزینه ها است.

چگونه نسبت به اجاره اسپیس فریم اقدام کنیم؟

وقتی نیاز به اجاره اسپیس نمایشگاهی داریم یا مراسمی پیش آمده و خیلی فوری نیاز به اجاره داربست اسپیس داشته و علاوه بر این، و وقت کافی هم در اختیار نداریم، کافی است با موسسه ارائه دهنده خدمات اجاره اسپیس فریم تماس حاصل نموده و درخواست اجاره اسپیس فرم را ارائه دهیم. تیم حرفه ای موسسه در کم ترین زمان ممکن، با برآورد نیاز ما نسبت به آماده کردن قطعات مورد نیاز اقدام و آن را به محل مورد نظر ارسال می دارد. تیمی از تکنسین های حرفه که به همراه قطعات به محل اعزام شده اند، با رعایت نکات ایمنی نسبت به پیاده سازی طرح مورد نظر اقدام می نمایند. در نهایت با خاتمه یافتن مراسم، نمایشگاه یا ... تیمی از موسسه به محل اعزام و نسبت به جمع آوری قطعات اقدام می نمایند.

غرفه نمایشگاهی

با اجاره اسپیس فریم می توان غرفه های نمایشگاهی متنوعی را طراحی و اجرا کرد.

قطعات اسپیس فریم در چه مواردی کاربرد دارد؟

از اسپیس فریم می توان برای ایجاد انواع ورودی، سازه دروازه ای برای محل ورود اشخاص مهم و میهمانان مراسم مهم، طاق نصرت، فضای هیئت در هنگام برگزاری مراسم مذهبی مثل دهه محرم و .... بهره برد. همان گونه که ملاحظه می فرمایید اکثر مواردی که به آن اشاره شد موقتی بوده، لذا اجاره اسپیس برای مدت کوتاه و اجرای سازه های موقت بهترین پیشنهاد برای متولیان این­گونه مراسم است.

اجاره غرفه اسپیس فریم پیشنهادی جذاب برای افرادی است که قصد شرکت در نمایشگاه های چند روزه را دارند. برای ساخت سازه هایی که در فضاهایی با رطوبت بالا اجرا می شوند، اجاره اسپیس آبکاری شده پیشنهاد می گردد. اسپیس فریم آبکاری شده دارای روکشی گالوانیزه بر روی سطح خود است که آن را در برابر زنگ زدگی مقاوم می نماید. لذا به افرادی که قصد اجاره اسپیس فریم به منظور برپایی گلخانه یا اجاره اسپیس فریم و استفاده از آن در فضای باز را دارند،  توصیه می شود از این جنس استفاده نمایند.

اجاره اسپیس فریمبا اجاره اسپیس و ترکیب آن با انواع طرح های چاپی، غرفه نمایشگاهی خود را جذاب تر کنیم.

مزیت استفاده از قطعات اسپیس فریم چیست؟

برای ایجاد سازه های موقت، علاوه بر اسپیس فریم روش های دیگری نیز وجود دارد. از جمله لوله های داربستی که همه با آن آشنا هستیم. لوله های داربستی قدمی مشکلاتی داشتند که تمام آنها در قطعات اسپیس فریم برطرف شده است. از جمله مزیت های استفاده از اسپیس فریم نسبت به روش های قدیمی می توان به این موارد اشاره کرد:

ظاهر زیباتر: در طراحی و ساخت قطعات اسپیس فریم از فولاد آبکاری شده یا آلومینیوم استفاده می شود. همین مسئله، ظاهر نقره ای رنگ زیبایی را به این محصول می دهد که نیازی به پوشاندن کامل آن در نمایشگاه ها و ... نیست. لذا اجاره اسپیس فریم با هدف ایجاد سازه هایی که در معرض دید هستند توصیه می شود.

اسپیس فریم

قطعات اسپیس فریم ظاهری زیبا دارند.

وزن پایین: به علت استفاده از لوله های توخالی فولادی با مقاومت بالا یا آلیاژ های آلومینیومی، قطعات اسپیس فریم از حداقل وزن ممکن برخوردار اند. این مسئله حمل و جابجایی و نصب این محصول را آسان می نماید.

مقاومت بالا: در طراحی قطعات اسپیس فریم، ظرافت به نحوی به کار گرفته شده است که علاوه بر تقسیم وزن به تمام نقاط سازه، نیرو ها به نحوی بر هم اثر کنند که یکدیگر را خنثی نموده و توان تحمل بار را چند برابر کنند.

سهولت بستن و باز کردن: به علت وزن پایین، کیفیت بالای نقاط اتصال و سهولت کار با چفت و بست های اسپیس فریم، به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توان سازه های اسپیس فریم را بست یا پس از اتمام کار باز کرد.

امکان ایجاد طرح های متنوع: به دلیل تکراری بودن، منظم بودن و استاندارد بودن قطعات اسپیس فریم، در کنار ابعاد و فرم های گوناگون، می توان نقشه های فضایی متنوعی را با اسپیس فریم طراحی و اجرا کرد.

مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی: قطعات اسپیس فریم عموماً از آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه و آبکاری شده تهیه می شوند، لذا از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی برخوردارند.

قیمت مناسب: این قطعات نسبت به کارایی و تنوع استفاده هایی که می توان از آن داشت، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

قابلیت استفاده چند باره: با توجه به عمر بالا و امکان اجاره اسپیس فریم، می توان از این محصول کاربردی و ارزشمند به صورت مداوم و چند باره استفاده نمود تا علاوه بر حفظ محیط زیست، از هزینه های اجرایی کاست.

اگر نیاز به اجاره اسپیس دارید کافی است همین حالا با کارشناسان گروه شیلتر تماس حاصل نموده و در کمترین زمان ممکن غرفه نمایشگاهی، طاق نصرت، هیئت و ... خود را برپا نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان