اطلاعاتی کلی درباره قیمت اسپیس فریم های گوناگون و ویژگی های آن ها

در این مقاله قصد داریم شما را با اسپیس فریم و تعریف آن آشنا کنیم. همچنین در مورد قیمت اسپیس فریم های متفاوتی بحث خواهیم کرد که می توانند شامل اسپیس فریم نو، کار کرده، آبکاری شده، درجه ۱ و... باشند.

مناسب بودن قیمت اسپیس فریم ها:

امروزه انواع تولید کنندگان و توزیع کنندگان هر کالایی برای نمایش کالا های خود و یا معرفی آن ها اقدام به ایجاد و برپایی نمایشگاه می کنند و اکثر آن ها نیز برای ایجاد نمایشگاه از اسپیس فریم استفاده خواهند کرد که یکی از دلایل آن مناسب بودن قیمت اسپیس فریم می باشد. اسپیس فریم ها سازه هایی با اشکال هندسی می باشند که به صورت منظمی این اشکال در کنار یکدیگر قرار گرفته و ایجاد ساختاری مانند کندوی عسل خواهند کرد. این سازه ها دارای اجناس مختلفی می باشد که افراد، بر حسب نوع غرفه و یا نمایشگاه خود، بسته به نوع آن به استفاده از آن ها خواهند پرداخت. از دلایلی که باعث می شود اسپیس فریم ها در بین افراد فعال در زمینه های ایجاد و برپایی نمایشگاه ها محبوب شود علاوه بر مناسبی قیمت اسپیس فریم، نصب آسان، کاربردی بودن و ایجاد اشکال مختلف با آن می باشد. در واقع اسپیس فریم ها سازه هایی هستند که برای ایجاد هر گونه غرفه، نمایشگاه، ایجاد سن برای اجرای برنامه های مختلف و... مناسب بوده و می توانند به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی استفاده شوند. همچنین مقاومت بسیار بالایی داشته و با اطمینان خاطر می توان به ایجاد هر گونه غرفه و نمایشگاهی پرداخت. البته باید به این نکته اشاره نمود که از نکات بسیار مهمی که باعث تفاوت قیمت اسپیس فریم می شود جنس آن و همچنین متریال به کار رفته در آن می باشد. اشکال هندسی و نوع کیفیتی که اسپیس ها شامل می شوند نیز از نکات مهم در این امر می باشد که در ادامه به طور مختصر به هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

اسپیس فریم

اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم کار کرده:

با توجه به این که فروشگاه های متفاوت و یا نمایشگاه ها می توانند به ایجاد غرفه هایی توسط اسپیس فریم ها بپردازند، باید نوعی از آن را تهیه کنند که دارای کیفیت بالایی باشد. ولی از آن جایی که کیفیت هر چیزی با قیمت آن رابطه مستقیم دارد، ممکن است قیمت اسپیس فریم درجه 1 زیاد بوده و هر کسی توانایی پرداخت آن را نداشته باشد. از این رو می توان به انواع اسپیس فریم هایی فکر کرد که دست دوم و یا کار کرده می باشند زیرا قیمت اسپیس دست دوم که دارای کیفیت خوب و مطلوبی است می تواند از قیمت اسپیس فریم نو ولی با کیفیت پایین تر بسیار مقرون به صرفه تر و کار عاقلانه ای باشد. البته باید هنگام خرید اسپیس فریم ها، به جنس آن و سالم بودن آن توجه شود.

تاثیر جنس اسپیس فریم روی قیمت اسپیس فرم:

اسپیس فریم ها از فلز ساخته شده اند، ولی این که این فلزات از چه نوعی می باشند متفاوت است. علاوه بر این که این تفاوت ها می تواند روی کیفیت و چگونگی عملکرد اسپیس موثر باشد، روی قیمت آن ها نیز موثر است. مثلا اگر در آبکاری اسپیس فریم از مواد گران قیمت استفاده نمایید. در قیمت اسپیس فریم آبکاری شده نیز گران تر خواهد شد. به همین دلیل است که ما می توانیم رنج قیمت های مختلف را در بازار اسپیس فریم مشاهده نماییم. با توجه به اهمیت ظاهر اسپیس فریم ها، آن هایی که اشکال هندسی به خوبی به یکدیگر جوش خورده باشند و ظاهر تمیز تری داشته باشد باعث می شود قیمت بالاتری داشته باشد. زیرا جای جوش خوردن آن ها هر چه مشخص تر نباشد بهتر است. به نوعی می توان گفت قیمت اسپیس به همه مواد اصلی که در ساخت آن ها موثر می باشد مانند کیفیت ساخت، نوع سیم جوش، متریال اصلی اسپیس فریم و طرز ساخت آن مرتبط است.

قیمت اسپیس فریم

اسپیس فریم

قیمت اسپیس نمایشگاهی:

اسپیس فریم ها که سازه های هندسی هستند و مجموعه ای از تعداد بسیار زیادی اشکال کوچک هندسی ساخته شده اند. ساختار آن ها به گونه ای است که می تواند وزن کلی اجسامی که به سازه وارد می شود را به این اشکال هندسی کوچک وارد کرده و در نتیجه باعث می شود فشار زیادی به کل سازه وارد نشود.  همانطور که گفته شد اسپیس فریم ها در نمایشگاه ها تاثیر بسیار زیادی دارند. آن ها علاوه بر این که می توانند باعث زیبایی غرفه ها و نمایشگاه ها شوند، باعث می شوند که بتوان با هزینه ای بسیار پایین تر نسبت به سازه های دیگر بتوان به ایجاد یک غرفه کامل از هر نظر پرداخت. این سازه ها می توانند از قبل ساخته شده باشند و یا می توان آن ها را با جوش زدن اشکال هندسی مختلف به وجود آورد که البته باید گفت قیمت اسپیس بسیار بالاتر خواهد رفت. نام دیگر اسپیس فریم ها داربست نمایشگاهی نیز می باشد زیرا برای برپایی نمایشگاه های موقتی به استفاده از آن می پردازند. اسپیس فریم ها به علت این که از اشکال هندسی مختلفی ساخته شده اند، نام سازه فضایی را نیز به خود اختصاص می دهند. در اصل باید عنوان کرد که این سازه ها از انواع ساختاری متفاوتی ساخته شده اند. ساختار های سازه فضایی می توانند مدولار باشند و یا این که از ساختار های گره ای ساخته شده اند‌ و همچنین می توانند توسط انواع اتصال دهنده ها به یکدیگر متصل شوند. بر اساس هر کدام از انواع اسپیس فریم های گفته شده، برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی، قیمت غرفه اسپیس و یا قیمت اسپیس متفاوت می باشد. همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد، برای کاهش هزینه و یا صرفه جویی در هزینه می توان از اسپیس فریم های با کیفیت دست دوم و یا کار کرده استفاده نمود که می تواند علاوه بر همان کارایی، از کیفیت مطلوبی که اسپیس نو دارد بهره ببرد.

اسپیس فریم

اسپیس فریم

کاربرد اسپیس فریم:

اسپیس فریم ها در مکان های مختلفی استفاده می شوند. برای ایجاد هر گونه غرفه، ایستگاه های نمایشگاهی، غرفه ها و نمایشگاه های صحرایی، اجرای برنامه و ایجاد سن های اجرایی و تمام ساختار هایی که باید به سرعت بر پا شوند، می توانند به راحتی از انواع اسپیس فریم نو و یا دست دوم و همچنین انواع سازه ها با اشکال هندسی متفاوت به کار برده شوند. به دلیل فضا های خالی که بین این سازه ها وجود دارد می توان از بین آن ها انواع کابل و سیم های برق، لوله ها و... را از آن عبور داده و نهایت استفاده را برد. می توان از این سازه ها در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود زیرا ساختار مقاومی دارند. همچنین می توان برای زیبایی بیشتر سازه ها و جلب توجه غرفه و نمایشگاه، از نور پردازی ها استفاده نمود.

اسپیس فریم

اسپیس فریم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان