اختصاصی ایسنا

جزییات پرونده بودیمیر در CAS/ پرسپولیس‌ با تهدید روبرو است؟

باشگاه پرسپولیس با وجود این که در پرونده ماریو بودیمیر به CAS اعتراض کرده اما هزینه‌های لازم را پرداخت نکرده است.

جزییات پرونده بودیمیر در CAS/ پرسپولیس‌ با تهدید روبرو است؟

به گزارش ایسنا، ماریو بودیمیر که در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، در پایان فصل به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه جدا شد و سپس با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم کرد تا 4٧5 هزار یورو به علاوه 5 درصد سود سالانه، به این بازیکن بپردازد.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس پرونده را به دادگاه عالی ورزش برد تا به رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا اعتراض کند. از قرار معلوم در این پرونده زمان اعتراض به CAS، در همان ابتدا هر یک از دو طرف باید ١٣ هزار فرانک بابت هزینه ابتدایی دادرسی می‌پرداختند و اگر خوانده استیناف (بودیمیر) سهم خود را ندهد، خواهان استیناف (پرسپولیس) باید پول را بدهد تا دادرسی شروع شود. 

در پرونده بودیمیر CAS در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده سهم ١٣هزار فرانکی از سوی بودیمیر پرداخت نشده و پرسپولیس‌ باید این مبلغ را بپردازد تا روند دادرسی آغاز شود. با این حال باشگاه پرسپولیس تا این لحظه فقط سهم ١٣هزار فرانکی خود را داده و سهم بودیمیر را نداده و اگر در چند روز آینده این اتفاق رخ ندهد، پرونده بودیمیر هم در  CAS مانند پرونده برانکو تعلیق می‌شود که در این صورت کمیته اجرایی فیفا فرصت دو هفته‌ای برای پرداخت مطالبات بودیمیر تعیین می‌کند. 

در همین رابطه یکی از نزدیکان ماریو بودیمیر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ثبت اعتراض پرسپولیس‌ در CAS اظهار کرد: واقعا از اعتراض پرسپولیس‌ به دادگاه عالی ورزش تعجب می‌کنم. پرسپولیس‌ هیچ شانسی برای پیروزی در این پرونده ندارد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان