ساخت ۲۰۰هزار واحد مسکونی برای محرومان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی، ضمن بیان این نکته که تولید مسکن بزرگترین دغدغۀ وزارت راه و شهرسازی در کشور است، گفت: تامین مسکن دهک‌های درآمدی  3گانه ابتدایی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و با کمک سازمان بسیج مستضعفین و سایر نهادهای حمایت از محرومان در سطح کشور در حال انجام است.

استقبال از حضور سازمان بسیج مستضعفین در پروژه‌های ساخت مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی، بیان کرد: در طرح ملی مسکن ساخت 400 هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده و ساخته ایم که 200 هزار واحد مسکونی از آن با مبلغ اقساط بسیار در راستای محرومیت زدایی به خانوارهای کم درآمد اختصاص یافته است.

محمودزاده، در بیان نقش نهادهای فعال در زمینه محرومیت زدایی، گفت:  این طرح با مشارکت تمامی دستگاه‌های حمایتی شامل سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان اوقاف با هدف تامین مسکن دهک‌های اول تا سوم عملی می‌شود.

200هزار واحد مسکونی در اختیار مستضعفین و محرومان قرار می‌گیرد

وی، در تشریح نقش سازمان بسیج مستضعفین، افزود: نقش ویژه ساخت این واحد‌ها بر عهده سازمان بسیج مستضعفین است و با توجه به امکانات اجرایی مقرر شد 200 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور شناسایی شود تا در نهایت این واحدها به متقاضیان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تحویل داده شود.

محمود زاده در پایان، ضمن تاکید بر تسریع روند ساخت واحدهای مسکونی این طرح، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد که این واحد‌ها را با کمترین آورده به گروه دهک‌های اول تا سوم تحویل دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان