اکبرپور: استقلال تفکرش را بر حریف تحمیل کرد/ هواداران حق دارند اعتراض کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال توانست تفکرش را بر حریف تحمیل کند و از ابتدای دیدار با پارس جنوبی سوار بر بازی شد.

اکبرپور: استقلال تفکرش را بر حریف تحمیل کرد/ هواداران حق دارند اعتراض کنند

علیرضا اکبرپور در گفت‌و گو با ایسنا درباره پیروزی شب گذشته استقلال مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: با وجود شرایط بد آب و هوایی در شهر جم، استقلالی‌ها یکی از بهترین بازی هایش را بعد از شروع دوباره لیگ انجام داد و در طول 90 دقیقه نشان دادند که از لحاظ بدنی کم نیاوردند و از لحاظ فنی بهتر از پارس جنوبی بودند. آنها می توانستند گل های بیشتری هم بزنند اما به هر حال با همین دو گل بازی را به پایان رساندند.

او ادامه داد: استقلال بعد از آن بیماری که گریبانگیرش شد کمی افت کرد و حاشیه هایی که به وجود آمد تیم را از آمادگی گذشته خود دور کرده بود. اما کادر مربی گری روی تیم تمرکز کردند تا بتوانند با عملکرد خوب به کسب سهمیه نزدیک شوند. از بازیکنان خواسته شد که باتوجه به شرایط لیگ نباید دیگر امتیازی از دست دهند و به همین دلیل استقلالی ها در جم خیلی خوب کار کردند و از طرفی پارس جنوبی هم برای این که به دسته پایین سقوط نکند به آب و آتش زد. خداراشکر که استقلال توانست تفکرش را بر حریف تحمیل کند و از اول بازی سوار بر بازی شد و توانست پیروز بازی باشد.

پیشکسوت استقلال تهران با بیان این که با تعویض مدیریت و سرمربی طبیعی بود چنین حواشی برای استقلال اتفاق بیفتد، گفت: تیم وقتی مدیر نداشته باشد و از هر طرف شکایت در رابطه با بدهی ها به باشگاه برسد و وضعیت مالی نامناسب تیم به حاشیه می رود. هواداران هم حق دارند که اعتراض می کنند چرا که چندین سال است استقلال قهرمان نشده است و باتوجه به این که همیشه در هر شرایطی تیم را حمایت کردند، قهرمانی هم می خواهند.

او ادامه داد: وقتی استراماچونی را می خواهند دلیل دارد چرا که او آمد و به تیم شکلی داد و ابهت و عظمت استقلال را برگرداند و تیمی درست کرد که همه به تکاپو افتادند. وقتی این مربی را از دست دادند مشکلات زیادی برای باشگاه شکل گرفت. فرهاد مجیدی هم در شرایط بدی به استقلال آمد و شرایط نرمالی در باشگاه حاکم نبود و در این بحران ها کار کردن سخت بود. حاشیه هایی که درباره رفتن استراماچونی و وضعیت استقلال به وجود آمد باعث شد هواداران از این اتفاقات برنجند و به مدیریت و به همه دل چرکین شدند.

اکبرپور اضافه کرد: هواداران استقلال اکنون که قهرمانی را از دست داده اند، به این فکر می کنند که اگر استراماچونی برگردد شرایط خوب استقلال دوباره بر می گردد اما به هر حال امیدوارم استقلال بتواند از این به بعد نتایج خوبش را تکرار کند و سهمیه بگیرد و بازیکنان نشان دهند همان تیمی هستند که با استراماچونی درخشیدند. آن ها همان توانایی نیم فصل اول را دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان