رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان از خزانه برای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۳ میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل طرح الحاقی ۱۴۴ تخت‌خوابی بیمارستان ولیعصر (عج)، اختصاص می‌یابد.

تخصیص 23 میلیارد تومان از خزانه برای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان

محمدباقر نوبخت ظهر امروز (6 مردادماه) در بازدید از طرح الحاقی 144 تختخوابی بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، اظهار کرد: 23 میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل این پروژه اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز طرح الحاقی این بیمارستان نیز داده می‌شود؛ به شرط آن که تا پایان مهرماه این پروژه به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه در صورت اختصاص اعتبار پیش‌بینی شده، حدود 23 میلیارد تومان این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طی دو ماه آینده در این بخش از بیمارستان، بیماران پذیرش خواهند شد.

پرویز قزلباش ادامه داد: پروژه 144 تختخوابی الحاقی بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان در مساحت 6700 مترمربع با چهار طبقه در حال تکمیل است. این پروژه از پاییز سال 95 آغاز شده و روند اجرای پروژه همچنان ادامه دارد و تکمیل آن نیازمند 230 میلیارد ریال اعتبار بود که البته در حال حاضر نیز پیشرفت فیزیکی این پروژه 80 درصد است.

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به روند اجرایی این پروژه، گفت: این پروژه بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

در ادامه، رئیس سازمان برنامه و بودجه از نزدیک در جریان عملیات تکمیلی مصلی خاتم‌الانبیای زنجان قرار گرفت و پس از آن نیز از پروژه پیاده‌راه سبزه‌میدان بازدید کرد.

حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان دیگر برنامه سفر دکتر نوبخت به استان زنجان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان