گزارش اولین گردهمایی لیفان ۸۲۰ در تهران + عکس

ساعت ۹ صبح روز جمعه پنجم خردادماه، همایشی از طرف کلوپ لیفان ۸۲۰ با همکاری نمایندگی ۱۷۰۸ کرمان موتور، در میدان صفائیه تهران برگزار شد

ساعت 9 صبح روز جمعه پنجم خردادماه، همایشی از طرف کلوپ لیفان 820 با همکاری نمایندگی 1708 کرمان موتور، در میدان صفائیه تهران برگزار شد.
این گردهمایی با فراخوان از طرف کلوپ لیفان از مالکان و دارندگان این خودرو و جمعی از مردم، به منظور تبادل اطلاعات فنی و معرفی هر چه بیشتر لیفان 820 به اجرا درآمد، که با دادن بسته خدمات ویژه به صورت رایگان، جهت خرید اتومبیل، از طرف نمایندگی 1708 انجام گرفت. حضور گرم و پررنگ دارندگان این خودرو به خوبی به چشم می خورد که به فضای این همایش رونق می‌داد.

گردهمایی لیفان 820

گردهمایی لیفان 820

در بین حاضرین، نمایندگانی از شرکت لیفان چین نیز حضور داشتند که با توضیحات در رابطه با مشخصات فنی و عملکرد کیفی خودرو لیفان 820 می‌دادند. در بین خودروهای حاضر در مراسم، یک لیفان 820 مجهز به سیستم پنوماتیک (تنظیم ارتفاع) به چشم می‌خورد که جلب توجه زیادی می‌کرد و این کار به واقع به چهره و هیکل لیفان 820 به خوبی نشسته بود.

تعلیق پنوماتیکی روی لیفان 820

تعلیق پنوماتیکی روی لیفان 820

کشور سازنده این خودرو یعنی چین، درمورد لیفان 820 و مسائل فنی آن، پیشرفت‌هایی داشته و به اشکالات و کاستی‌های گذشته، توجه خاصی نموده ولیکن در زمینه مونتاژ، گاهاً به مشکلاتی گزارش شده که امید است در آینده نزدیک برطرف گردد.
همانطورکه می‌دانید سال گذشته لیفان 820 به صورت فیلم تست و بررسی شد که می توانید از طریق فیلم تست و بررسی لیفان 820 با این خودرو بیشتر آشنا شوید. این خودرو به موتور 4 سیلندری 2.4 لیتری مجهز شده که می تواند حداکثر 158 اسب بخار و 221 نیوتن متر را تولید کند.
این گردهمایی در فضایی دوستانه و صمیمی و پذیرایی شایانی از طرف برگزارکنندگان این رویداد یعنی نمایندگی 1708 کرمان موتور و کلوپ لیفان 820 در ساعت 13 همان روز به پایان رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر