عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ضعف شهرداری در برخورد با دستفروشان همزمان با پیک دوم کرونا

نژاد بهرام گفت: متأسفانه برخی از مدیران شهرداری در برخورد با دستفروشان و بساط گستران ضعیف عمل می‌کنند.

ضعف شهرداری در برخورد با دستفروشان همزمان با پیک دوم کرونا

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که با توجه به اعمال محدودیت‌ها در شهر تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار جانباختگان چرا شهرداری تهران در برخورد با دستفروشانی که به شکل غیر قانونی در معابر به بساط گستری اقدام می‌کنند به شکل سلیقه‌ای عمل می‌کند؟ گفت: متأسفانه در برخورد با دستفروشانی که بر خلاف مقررات و شیوه نامه‌های بهداشتی در روزهای کرونایی پایتخت در برخی از معابر پر تردد شهر تهران مانند چهار راه ولیعصر (عج) به بساط گستری اقدام می‌کنند برخی از قسمت‌های شهرداری تهران ضعیف عمل می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به خبر اعمال محدودیت‌ها از سوی استاندار تهران گفت: در این روزها که محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود، قابل قبول نیست برخی از دستفروشان در معابر پر تردد و خارج از شیوه نامه‌های بهداشتی به بساط گستری اقدام کنند.

نژاد بهرام با تأکید بر اینکه شهرداری تهران برای فعالیت دستفروشان بازارچه‌هایی مشخص کرده است، بیان کرد: کار ثبت نام دستفروشان متقاضی فعالیت در بازارچه‌ها از سوی سامانه‌ای که شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران معرفی کرده در حال انجام است.

او ادامه داد: از مناطقی که در آنجا بازارچه‌ای برای فعالیت دستفروشان ایجاد شده است می‌توان به مناطق 15 و 17 شهرداری تهران اشاره کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: نباید در این روزهای کرونایی پایتخت دستفروشان در سطح معابر پر تردد پایتخت به دستفروشی اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان