به داد موزه دفاع مقدس مازندران برسید

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به طور جداگانه به وزیر اقتصاد و وزیر راه و شهرسازی در راستای اجرایی نشدن وعده‌های مسئولین در خصوص جذب اعتبارات کافی برای تکمیل این پروژه موزه دفاع مقدس این استان نامه نوشت.

به داد موزه دفاع مقدس مازندران برسید

به گزارش ایسنا، سردار عبدالله ملکی  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نامه‌ای به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به بیان وضعیت مرکز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان پرداخت و با اشاره به اجرایی نشدن وعده‌های مسئولین در رابطه با جذب اعتبارات کافی برای تکمیل این پروژه استانی، خواستار حمایت، توجه و نگاه ویژه در این راستا شد.

در متن نامه آمده است:‌«هیچ وزیری مثل جنابعالی از وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مطلع نیست‌. از شما به عنوان همرزم شهدا و یک وزیر مازندرانی، و دوره‌ای هم به عنوان مسئول بودجه کشور، انتظاراتی بیشتر از این وجود داشت تا (با توجه به امانت‌های موقتی که دست شما است) کار و اقدام موثری، برای پاسداشت مقام 10 هزار شهید  و 36 هزار جانباز و آزاده استان مازندران انجام دهید.

حتما استحضار دارید که آقای دکتر نوبخت گیلانی ریاست محترم سازمان برنامه بودجه، برای موزه رشت چه بودجه کلانی را مشخص کرده و دوستان گلستانی چه بودجه ای را دریافت کردند. در ضمن یادتان باشد که من از آن روزی می‌ترسم که برای بازدید مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تشریف بیاورید، ولی دیگر هیچ قدرت اجرایی نداشته باشید. من وظیفه داشتم مراتب را جهت استحضار و یادآوری به شما اعلام کنم، مابقی با شهدا.»

همچنین سردار ملکی در نامه جداگانه ای به «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه وعده‌های مسئولین در خصوص پروژه‌های زیرگذر و پل شهدای غواص در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تحقق نیافت، خواستار نگاه و پیگیری‌های ویژه در این راستا شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در نامه خود عنوان کرده است: « علی‌رغم دستورات جنابعالی و پیگیری‌های بسیار زیاد در خصوص زیرگذرهای دسترسی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران و همچنین پل شهدای غواص، تا به حال کار(عملی) از سوی مهندس نظری و همکاران‌شان انجام نگرفته است. جز قول‌های چندین ماهه که در حال انتخاب پیمانکار هستیم، چیزی دیگری از اینها ندیدیم. جناب آقای دکتر عبوری در جریان کار هستند.»

علاوه بر این سردار ملکی با ارسال نامه به استاندار مازندران خواستار پیگیری‌های ویژه در خصوص حمایت و حضور شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران شد. وی در نامه خود یادآور شده است:«پیرو جلسات ویژه (خصوصی) با حضور شما از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز دروغ و سرکار گذاشتن، از اینها چیز ندیدیم.

این آقایان باید بروند رشت و گرگان و از مسئولین شهرداری و شورای شهر آنجا که با قدرت تمام در حال ساخت موزه دفاع مقدس استان خودشان هستند کار یاد بگیرند. دیگر از جلسات پوچ، بی‌ارزش و مصوبات بی‌خاصیت خسته شدم. ظاهرا همه کارها در خط شوخی است. متاسفانه ما در استان فرمانده میدانی و تمام کننده نداریم. ما حریف این آقایان نیستیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان