خدمت رسانی بدون وقفه مترو/ درخواست از مسافران برای مدیریت زمان سفر

مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همکاران ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همانند تلاشگران در بخش درمانی کشور به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

خدمت رسانی بدون وقفه مترو/ درخواست از مسافران برای مدیریت زمان سفر

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ محسن محمدیان با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم همچنان مترو را به‌ عنوان وسیله اول حمل‌ و نقل خود انتخاب می‌کنند افزود: مترو یک شبکه پویاست و روزانه تعداد زیادی از شهروندان از آن استفاده می کنند از مسافران درخواست می کنیم با مدیریت در سفرهای خود در زمان پیک، از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

وی تصریح کرد: انتظارات از مترو زیاد است و درست هم همین است. در حال حاضر مترو با همان ظرفیتی که در سال گذشته خدمات رسانی می کرد، فعالیت می کند و تمامی تلاش ما بر این است که تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

محمدیان خاطرنشان کرد: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در این روزها بدون هیچ وقفه ای خدمت رسانی به مردم را ادامه می دهیم و با توجه به شرایط فعلی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا نیازمند یاری تمامی مسافران برای اجرا شدن هرچه بهتر دستور العمل های ابلاغی وزارت بهداشت هستیم.

وی با اشاره به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا موجب مشکلات فراوانی برای مردم شده و در کنار همه عوامل مخصوصا کادر زحمتکش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که درخط مقدم مبارزه هستند، پرسنل زحمتکش شرکت بهره برداری متروی تهران نیز در روزهای تعطیل و غیر تعطیل نیز برای رفاه حال شهروندان در این روزها به کارخود ادامه دادند. در همین راستا این شرکت با نصب بنر و پوستر و پخش کلیپ های آموزشی از مانیتورهای ایستگاه ها اقدام کرده است.

محمدیان با اشاره به پخش گزارش خبری که توسط سازمان صدا و سیما تهیه شده بود و از مبتلا شدن تمامی کادر درمان یکی از بیمارستان ها حکایت می کرد افزود: ما نیز با تکرار پخش این گزارش از طریق مانیتورهای ایستگاه ها تلاش کرده ایم تعداد محدود افرادی که توصیه های بهداشتی را جدی نمی گیرند، ترغیب کنیم تا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر زیرزمینی اقدام کنند تا همکاران ما که روزانه درحال خدمت رسانی به مردم هستند در معرض خطر قرار نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد برای حفظ سلامت خود و خانواده بزرگ مترو باید نکات بهداشتی را جدی بگیرد تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه گفت: در حال حاضر بیش از 98درصد از مسافران مترو ماسک استفاده می کنند و آن تعداد مسافرانی که از ماسک استفاده نمی کنند درخواست می کنیم که با استفاده از ماسک مانع شیوع بیماری کرونا شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان