نگاهی به خمیده‌ترین مانیتور گیمینگ Odyssey G۹ سامسونگ

تمرکز بالای مورد نیاز در حین بازی فشار زیادی را بر چشمان گیمرها وارد می‌کند. شرکت سامسونگ مثل همیشه با در نظر داشتن حفظ سلامتی کاربران در صدر اولویت‌های خود، با فناوری پنل خمیده ۱۰۰۰R QLED در اودیسه G۹، تجربه بصری چشم‌نواز و راحتی را در اختیار کاربران قرار داده است

نگاهی به خمیده‌ترین مانیتور گیمینگ Odyssey G9 سامسونگ

بهترین بازی خود را با اودیسه G9 انجام دهید

 

اوایل سال جاری میلادی سامسونگ الکترونیکس از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود به نام اودیسه (Odyssey) G9 رونمایی کرد. طراحی نوآورانه این مانیتور جایزه بهترین نوآوری را در رشته تجهیزات جانبی کامپیوتری در نمایشگاه CES 2020 از آن خود کرد و همچنین محصولات سری اودیسه سامسونگ توانستند از موسسه بین‌المللی  TÜV Rheinland   تاییدیه راحتی چشم یا Eye Comfort را برای بهترین عملکرد به عنوان «نمایشگر خمیده 1000R» به دست آورند.

تجربه بهترین بازی در بهترین حالت

تمرکز بالای مورد نیاز در حین بازی فشار زیادی را بر چشمان گیمرها وارد می‌کند. شرکت سامسونگ مثل همیشه با در نظر داشتن حفظ سلامتی کاربران در صدر اولویت‌های خود، با فناوری پنل خمیده 1000R QLED در اودیسه G9، تجربه بصری چشم‌نواز و راحتی را در اختیار کاربران قرار داده است. انحنای خمیدگی در مانیتور G9 به شعاع 1000R (یک متر) رسیده و می‌تواند گستره‌ای عمیق و همه‌جانبه از تصاویر و بازی‌ها را در پیش چشمان‌‌تان قرار دهد بدون آنکه نیاز به تغییر زاویه دید زیادی باشد.

علاوه بر این گیمرها بخاطر مدت زمان زیادی که در بازی‌ها غوطه‌ور می‌شوند باید مراقب سلامتی خود باشند. یکی دیگر از مزایایی که مانیتور اودیسه G9 به گیمرها ارائه می‌دهد، توانایی تنظیم آسان ارتفاع یا زاویه آن در شرایطی است که بدن کاربر در آن احساس راحتی ‌کند. کاربران می توانند ارتفاع صفحه اودیسه G9 را با انعطاف بالا و بدون محدودیت، مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنند.

به وسعت خیال در میدان بازی

انحنای مناسب مانیتور 49 اینچی اودیسه G9 میدان دید بازیکن را برای احاطه کامل به محیط بازی آزاد می‌‌گذارد. ضمن اینکه نسبت تصویر مناسب 9:32 برای گسترده‌تر کردن زمین بازی و پهنای وسعت دید برای گیمرها در نظر گرفته شده است. کاربران تنها با نگاهی آنی می‌توانند تمام موقعیت خود را به سرعت تحت کنترل داشته باشند.

وجود قابلیت‌هایی همچون رزولوشن (5120 در 1440) DQH، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه و نرخ بروزرسانی 240 هرتز به همراه پنل QLED باعث شده است تا مانیتور 49 اینچی G9 قادر به ارائه تجربه بصری چشم‌نواز و متمایزی از آنچه تاکنون دیده‌اید، باشد.

گیمرها به خوبی می‌دانند که داشتن یک مانیتور عالی برای بازی به همان اندازه مهم است که افراد خود را به بهترین امکانات و تجهیزات در بازی مجهز می‌کنند.

سرعت تغییر رنگ و کنتراست، مدت زمان لازم برای ارسال یک سیگنال ویدیویی از کارت گرافیک به مانیتور در اودیسه G9 آنقدر سریع است که تجربه یک بازی واضح و بدون لگ را برای گیمرها فراهم می‌کند.

اودیسه G9 از زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای (GTG) پشتیبانی می‌کند، بدین معنی که مانیتور در 0:001  ثانیه به سیگنال‌های کارت گرافیک پاسخ می‌دهد. علاوه بر این‌، اودیسه G9 با پشتیبانی و سازگاری با قابلیت‌های G-Sync و Adaptive-sync گیم‌پلی نرم و روانی را از بازی‌ها به ویژه بازی‌های مبارزه‌ای ارائه می‌دهد.

نمای بیرونی اودیسه G9 به رنگ سفید روشن به منظور برجسته کردن طراحی براق و عملکرد نوآورانه محصول درآمده است. در ساخت بدنه مانیتور گیمینگ G9 از فناوری Infinity Core Lighting استفاده شده است، یک طراحی نوآورانه و آینده‌گرایانه‌ با بدنه‌ای سفید و درخشان که 52 رنگ متفاوت و 5 افکت نوری را در پشت بدنه مانیتور ایجاد می‌کند. همچنین طراحی و افکت‌های نوری متناسب با شرایط بازی تغییر می‌کنند.

گیمرها می‌دانند

در دنیای بازی به ویژه بازی‌های مبارزه‌ای تصمیمات می‌بایست در کسری از ثانیه گرفته شود و همین تصمیمات پیروزی یا شکست گیمر را رقم می‌زند. به کمک مانیتور اودیسه G9 سامسونگ پیروزی بیشتر از همیشه به شما نزدیک است. این مانیتور 49 اینچی از نرخ بروزرسانی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند، یعنی اودیسه G9 قادر است در هر ثانیه 240  فریم یا تصویر را پردازش کند. سرعت بروزرسانی صفحه در اودیسه G9 به اندازه‌ای بالاست که حتی پیچیده‌ترین حرکات و سناریوهای بازی را یکپارچه و به راحتی به تصویر می‌کشد، همچنین وضوح تصویر در بازی هایی که گرافیکی قوی و شخصیت های زیاد و مختلفی دارند نیز اعجاب انگیز است.

مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ به کمک‌ قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند گیمرها را در کهکشانی از شورهیجان و تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های کامپیوتری قرار دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان