سرهنگ حسنوند خبر داد؛

کشف ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف بیش از ۱۱۸کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

کشف 118 کیلوگرم تریاک در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه‌ای قصد دارد با سفر به استان‌های جنوبی کشور با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو مقداری مواد مخدر تهیه کند و آن‌ها را به شهر تهران انتقال دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، متهم قصد دارد محموله موادمخدر را به یکی از استان‌های مرکزی کشور منتقل کند و پس از مدتی آن‌ها را در یک فرصت مناسب به شهر تهران انتقال دهد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان محور مواصلاتی به آن استان را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.

حسنوند تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در محور مواصلاتی به آن استان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 118 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان