هفته آینده آغاز بهره برداری از پروژه احداث بلوار استاد معین

دوشنبه ۲۰ مردادماه از پروژه احداث بلوار استاد معین جنوبی بهره برداری می‌شود.

هفته آینده آغاز بهره برداری از پروژه احداث بلوار استاد معین

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استادمعین شامل احداث یک معبر 45 متری به طول 875 متر حدفاصل خیابان نیارکی تا محور 30 متری جی است و بهره برداری از آن نه تنها از ترافیک سنگین معابر کم عرض منتهی به سه راه آذری می‌کاهد بلکه سبب روان سازی جریان عبور و مرور خودرو‌ها در میدان آزادی، خیابان آزادی و حتی بزرگراه آیت ا... سعیدی خواهد شد.

وی با بیان آنکه عرض 45 متری بلوار استادمعین جنوبی فضای کافی برای احداث 2 لاین تندرو و 2 لاین کندرو را فراهم ساخته است، وجود این باند‌های مجزا را زمینه ساز تامین حداکثری ایمنی مسیر‌های دوچرخه و عابر پیاده دانست و تاکید کرد مسیر‌های پیاده و دوچرخه بلوار استادمعین جنوبی براساس استاندارد‌های روز دنیا تامین شده است.

 صبوری، با تاکید بر اینکه امکان بهره برداری از این معبر راهگشا متعاقب توافق با نهاد‌های متولی پادگان جی فراهم شده است، از مشارکت این نهاد‌ها تقدیر کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی، علاوه بر بسته شدن پرونده یک پروژه نیمه تمام دیگر، شهروندان ساکن در منطقه 9 شاهد تحقق یکی از مهمترین مطالبات خود از مدیریت شهری خواهند بود.


بیشتر بخوانید

بهره برداری از پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استاد معین تا پایان مردادماه

نسخه جدید مدیریت شهری برای زیر گذر استاد معین


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان