در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین وضعیت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان حمل و نقل عمومی

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور درباره آخرین وضعیت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان حمل و نقل عمومی توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان حمل و نقل عمومی

آخرین وضعیت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان حمل و نقل عمومی

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه خدمات کرونایی به رانندگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: بیشترین مشکل ما در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بود و در این خصوص با مکاتبه وزارت کشور شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی یورو 4 در هیأت وزیران تصویب شد.

وی افزود: تلاش ما این است که حمل و نقل عمومی شهر به عنوان پاشنه آشیل اقتصاد شهری تلقی ‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی که  به ویروس کرونا مبتلا شدند، مورد حمایت قرار گرفتند و از تسهیلات 6 میلیون تومانی دولت برخوردار شدند. در صدد هستیم امتیازات ویژه‌ای را برای رانندگان حمل و نقل همگانی قرار دهیم.

قیصر با بیان اینکه اگر رانندگان حمل و نقل عمومی در سایه ویروس کرونا فعالیت نکنند، چرخه اقتصادی شهر هم فلج خواهد شد، تصریح کرد: باید حمل و نقل شهری را زنده و پویا نگه داریم، هر جا حمل و نقل عمومی معیوب باشد، اقتصاد آن جامعه و شهر هم دچار مشکل می‌شود. تمام تلاش ما در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این است که حمل و نقل عمومی را پویا نگه داریم.

وی یادآور شد: بیمه تأمین اجتماعی رانندگان حمل و نقل عمومی با جدیت دنبال می‌شود، به زودی آن دسته از رانندگانی که از چرخه حمل و نقل عمومی خارج شده بودند از بیمه تأمین اجتماعی حذف خواهند شد؛ در حال پالایش این موضوع هستیم و به زودی لیست نهایی را به سازمان تأمین اجتماعی اعلام خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان