دستگیری ۵۳ محکوم فراری در مرحله سوم طرح کاشف

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح کاشف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سومین مرحله از طرح کاشف در سال جدید در پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به اجرا درآمد.

وی افزود: 244 نفر از سارقین و 49 باند‌های سرقت دستگیر و متلاشی شدند، این افراد جرایمی مثل قتل مسلحانه، آدم ربایی و تجاوز در پرونده‌های خود داشتند.

رحیمی ادامه داد: 53 نفر از محکومان فراری که سال‌های سال به زندان رجوع نکرده بودند دستگیر شدند که 8 قبضه سلاح گرم و جنگی از این افراد کشف شد و حدود 70 درصد از این متهمان دارای سوابق قبلی هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: 4 هزار و 255 هزار فقره سرقت کشف شده و بالای 120 فقره سرقت منزل و مغازه را این متهمان اطراف کردند.

وی بیان کرد: 4 باند کلاهبرداری که بالغ بر 1600 فقره کلاهبرداری در آن انجام شده بود دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: شناسایی و دستگیری قاتلین که در ششم مرداد صاحب کار خود را به قتل رسانده بودند و قصد فرار از مرز را داشتند در این مرحله از طرح انجام شد که بعد از دستگیری این باند 3 نفره به یک فقره قتل دیگر در شمال کشور اعتراف کردند.

وی گفت: همچنین باند جعل اسناد که با تهیه فیش‌های مختلف نهاد‌های مختلف از افراد اخاذی می‌کردند شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: باند سازنده طلا‌های کم عیار که سال‌های سال فعالیت داشتند شناسایی شدند که این افراد بالغ بر 400 کیلو مس را در طلا‌ها مخلوط می‌کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان