بیوگرافی ایمان اشراقی؛ بازیگر سریال خط قرمز

بازیگر ایمان اشراقی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، است. او دکترای تخصصی پیشگیری از بیماری های قلبی از کالج سلطنتی لندن دارد و تخصص پوست و موی خود را هم از فرانسه گرفته است. شغل اصلی ایمان اشراقی طبابت است اما در کنار آن گهگاهی هم بازیگری میکند.

بیوگرافی ایمان اشراقی؛ بازیگر سریال خط قرمز

بازیگر ایمان اشراقی متولد 17 مرداد 1355 در تهران، است. او دکترای تخصصی پیشگیری از بیماری های قلبی از کالج سلطنتی لندن دارد و تخصص پوست و موی خود را هم از فرانسه گرفته است. شغل اصلی ایمان اشراقی طبابت است اما در کنار آن گهگاهی هم بازیگری میکند.

بازیگر ایمان اشراقی یک برادر کوچکتر از خود دارد و پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود. این هنرپیشه در کلاس های خصوصی بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال 1378 در سن 23 سالگی برای بازی در فیلم متولد ماه مهر با بازی میترا حجار جلوی دوربین رفت.

بازیگر ایمان اشراقی

سریال خط قرمز

اتانازی با بازی سولماز غنی از دیگر فیلم هایی بود که ایمان اشراقی حضوری کوتاه در آن داشت تا اینکه نهایتا در سال 80 اولین بار با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری وارد قاب تلویزیون شد و یکسال بعد همزمان با تحصیلات پزشکی اش به سریال خط قرمز دعوت شد.

ایمان اشراقی

ایمان اشراقی بعد از بازی در خط قرمز برای ادامه تحصیل و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و تخصص رشته preventive cardiology یا جلوگیری از بیماری های قلبی را خواند. همانطور که اشاره کردیم او سپس به فرانسه رفت و دوره های پوست و مو و زیبایی را در این کشور گذراند. پس از بازگشت به ایران کلینیک تخصصی و درمانی ایمانمهر را راه اندازی کرد که در زمینه زیبایی و پوست و مو فعالیت می کند.

مدتی پیش بعد از انتشار تصاویری از آقای اشراقی این شایعه قوت گرفت که ایشان عمل تغییر جنسیت داده اند اما بعدها مشخص شد که آن عکس ها مربوط به گریم ایشان در یک تئاتر بوده است و چنین خبری صحت ندارد.

ایمان اشراقی حالا 45 ساله است و هنوز ازدواج نکرده. او که در سال های اخیر کم کار شده بود و کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده می شد چندی پیش با تئاتر بولدوزر در کنار بازیگران شناخته شده ای چون، شبنم قلی خانی و پویا امینی به ایفا نقش پرداخت.

ایمان اشراقی که شب گذشته مادرش را از دست داد در اظهار نظری عجیب او را از مقربین خواند و فریاد لبیک یا شهلا سر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان