جدیدترین اظهارات مهلا مادر کودک آزار مشهدی

باشگاه خبرنگاران جوان: چندی پیش، ماجرای کودک آزاری کودکی سه ساله در حالی در فضای مجازی منتشر شد که افکار و احساسات عمومی را جریحه دار کرد مهلا مادرکودک آزار مشهدی در جدیدترین اظهارات خود گفت: از 16 سالگی ازدواج سنتی کردیم، در خانه 45 متری زندگی کردم ، همسرم شغل ثابتی نداشت از صبح تا شب برای کار بیرون میرفت و من در خانه بودم.

او افزود:در اینستا گرام با نوید آشنا شدم و برایش عکس هایم را میفرستادم او قول دا تا ایران بیاید با من ازدواج کند و سپس اقامت فرانسه را برایم بگیرد.

این مادر کودک آزار ادامه داد: با نوید دوست شدم، چون می‌خواستم از این زندگی فرار کنم، شرایط زندگی برایم سخت شده بود، از نظر مالی و نه از نظر عاطفی حمایت نمی شدم.

مهلا بیان کرد:مردم! من را بد قضاوت نکنند علت همه‌ی این مشکلات، همسرم بود، چون او بود که باعث کمبود‌های من شد که به فکر رفتن بیفتم.

او تصریح کرد:من نابود شدم و زندگی ام خراب شد اشتباهی کردم که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتاد.از پسرم میخوام منو ببخشد.

این مادر کودک آزار تاکید کرد:خانواده شوهرم نمی گذارند فرزندم را ببینم و می‌گویند باید از طریق قانون عمل کنید.من هر روز بهزیستی و ابن سینا میرم تا نامه سلامتی خودم را بگیرم و ثابت کنم که من مشکل روانی نداشتم تا بتوانم فرزندم را ملاقات کنم.

میخواهم مستقل بشوم و دنبال کار باشم، ولی دوری از فرزندم برایم سخت است، ولی شرایطش را ندارم که هر روز پیش پسرم باشم و از او نگهداری کنم.

پسرم را دوست دارم حتی دلم نمی‌آید فیلم‌های زدن و آزار پسرم راببینم تحت تاثیر احساسات قرار گرفتم و فقط می خواستم از این زندگی بیرون بیایم.

مهدی غلامی قاضی دادسرای ویژه فضای مجازی و نماینده دادستانی در خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:ملاقات حق این مادر است و فرضا هم حضانت با پدر باشد حداقل در هفته یک روز می‌تواند ملاقات داشته باشد.

او افزود:باید تمام جوانب را با هم سنجید تنگنا‌های مادی و معنوی مهلا را هم باید در کنار کودک آزاری او قرار داد و همه‌ی موارد را باید با هم قضاوت کرد.

قاضی این پرونده ادامه داد: مهلا،چندین بار اقدام به کودک آزاری فرزندش می‌کند و فیلم‌ها را برای نوید میفرستد و چون دست بنیامین جلوی صورتش بوده از او می‌خواهد دوباره او را بزند تا صدای گریه بنیامین بلند شودو فیلم بگیرد اقدامی که احساسات مردم را جریحه دار کرد و مطالبه جدی مردم بود که می‌خواستند هر چه سریعتر دستگیر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان