در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بررسی لوگوی وضعیت فعالیت شرکت­‌های بازاریابی شبکه‌ای + عکس

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا به بررسی لوگوی وضعیت فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی پرداخت.

بررسی لوگوی وضعیت فعالیت شرکت­‌های بازاریابی شبکه‌ای + عکس

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمامی شرکت‌­های فعال در زمینه بازاریابی شبکه‌ای موظف هستند که نماد وضعیت فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای را در قسمتی از سایت خود قرار دهند که با یک کلیک بر روی آن، پنجره‌ای باز خواهد شد تا در ادامه مستقیم به وب سایت مرکز امور اصناف و بازرگانان متصل شده و آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت فعالیت آن شرکت را از سایت این مرکز فراخوانی کنند.

وی افزود: این لوگو به سه رنگ سبز، زرد و قرمز نمایش داده می‌شود که رنگ سبز آن نشان دهنده مجاز بودن شرکت در فعالیت و مطابق با آیین نامه است که توانسته فعالیت خود را با دستورالعمل بازاریابی شبکه‌ای منطبق سازد.

سرهنگ رجبی با اشاره به لوگوی زرد رنگ، گفت: این رنگ از لوگو مشخص کننده حالت تعلیق شرکت است و به دلیل تخلفات و عدم انطباق با دستورالعمل بازاریابی، وضعیت شرکت به حالت تعلیق در آمده است.

به گفته رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا، رنگ قرمز لوگو مشخص کننده حالت لغو مجوز شرکت است و به دلیل تخلفات و عدم انطباق با دستورالعمل بازاریابی و یا درخواست خاتمه و موافقت مرکز امور اصناف به حالت لغو مجوز در آمده است.

سرهنگ رجبی تأکید کرد: فعالان حوزه شرکت‌های شبکه‌ای دقت داشته باشند تا با انجام تحقیقات کامل نسبت به فعالیت‌ بازاری خود و شناسایی صحیح شرکت‌های مورد نظر، از آن‌ها کلاهبرداری نشود.

بررسی لوگوی وضعیت فعالیت شرکت­‌های بازاریابی شبکه‌ای + عکس


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر