سخنگوی سازمان آتش نشانی مطرح کرد؛

جزئیات ریزش آوار و آتش سوزی در صالح آباد غربی

ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی و ریزش آوار ساختمانی در صالح آباد، توضیحاتی داد.

جزئیات ریزش آوار و آتش سوزی در صالح آباد غربی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت 19:35 امشب یک مورد حادثه ریزش آوار در محله صالح آباد غربی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله  2 ایستگاه به محل حادثه برای بررسی اعزام شدند، افزود: محل حادثه یک زمین گودبرداری شده به وسعت حدود 130 متر بود که در مجاورت آن املاکی وجود داشت.

او گفت: در قسمت شرقی ملک مربوطه، یک مغازه و ساختمان 2 طبقه‌ای وجود داشت که در آن مغازه، اجناس پلاستیکی و... بود.

ملکی بیان کرد: به دلیل گودبرداری افراد حاضر در ساختمان متوجه صداهایی در ساختمان شده بودند و ترک هایی در ساختمان به وجود امده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان متوجه موضوع شدند و بلافاصله دستور تخلیه این ساختمان و ساختمان های مجاور دادند.

او افزود: در حین ایمن سازی تمام ساختمان ضلع شرقی زمین در مقابل چشم همسایه ها تخریب شد و اگر به توصیه آتش نشانان توجه نمی کردند، افرادی زیر آوار می‌ماندند.

ملکی گفت: خوش بختانه هیچ شخصی در زیر آوار محبوس نشده است، مصدومیت و تلفات جانی نداریم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: به علت شکسته شدن علمک گاز، آتش سوزی مهیبی رخ داد و حجم زیادی از شعله ها به دلیل وجود اجناس داخل مغازه و انبار بود.

او گفت: آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و در حال حاضر آتش خاموش شده و نیروها مشغول ایمن سازی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان