سرهنگ گزافی خبر داد؛

سارقان خودروهای شهریار در خلازیر به دام افتادند

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ سارق خودرو در تعقیب و گریز پلیس در محله خلازیر خبر داد.

سارقان خودروهای شهریار در خلازیر به دام افتادند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت 03:00 بامداد چهاردهم مرداد ماه واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه سعیدی به راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند که پس از استعلام مرکز پیام مشخص شد خودرو مسروقه بوده و سابقه ثبت سرقت در دو روز پیش از منطقه شهریار را دارد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران توضیح داد: عوامل گشت پلیس آگاهی با استفاده از تمام علائم هشدار دهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودروی پراید دستور توقف دادند، اما راننده خودروی مسروقه بلافاصله با شنیدن دستور ایست به سرعت خودرو افزوده و از محل گریخته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی مجدداً دستور توقف خودرو را صادر و متهمان را به آرامش دعوت کردند، افزود: اما راننده خودروی مسروقه توجهی به دستور‌های پلیسی نکرده و به سمت بزرگراه شهید کاظمی فرار کرده است.

وی تصریح کرد: سارقان که خودروی پلیس را در نزدیکی خود می‌بینند با برخورد به خودروی پلیس قصد واژگونی آن را داشتند که با شلیک 3 تیر هوایی پلیس مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متأسفانه راننده خودروی مسروقه اصلا توجهی به شلیک تیر هوایی نکرده و به صورت خلاف جهت مسافتی را در بزرگراه سعیدی طی و باعث رعب و وحشت خودرو‌های عبوری شد، افزود: سپس سارقان وارد خلازیر شدند که به علت سرعت بسیار زیاد و عدم کنترل خودرو با جدول کنار خیابان برخورد کرده و متوقف شدند.

سرهنگ گزافی ادامه داد: متهمان سریعاً خودرو را رها و به صورت پیاده از محل متواری شدند که دو سرنشین خودرو به نام‌های حشمت و امیر که به علت برخورد صورت به شیشه دچار جراحت شده بودند بلافاصله دستگیر شدند و در این میان راننده خودروی مسروقه به فرار خود به صورت پیاده ادامه داد که یکی از ماموران به تعقیب وی پرداخت و پس از مدتی تعقیب و گریز راننده خودرو به نام وحید دستگیر شد.

وی افزود: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی تحویل پلیس آگاهی شدند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان