پیام تبریک سردار رحیمی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

رئیس پلیس پایتخت در پیامی روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت.

پیام تبریک سردار رحیمی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، در پیامی این روز را به جامعه خبری تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار که با یاد و خاطره یکی از شهدای اهل قلم، «شهید محمود صارمی» گره خورده است، یادآور ایثار، جانفشانی و رشادت‌های پیدا و پنهان و مجاهدت خبرنگاران متعهد است.

خبرنگاران متعهد، همواره در عرصه جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مجاهدانه ایستاده‌اند و با تعهد و تخصص خود از قله‌های رفیع فرهنگ و تمدن این مرز و بوم دفاع کرده‌اند و اجازه نداده‌اند میراث گران‌ بهای فرهنگ کشور عزیزمان ایران را بیگانگان به یغما ببرند. امروز که دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی به مرز‌های فرهگی ما شبیخون زده‌اند، بیش از هر زمان دیگر اهمیت و حساسیت کار شما به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، فراوان و ستودنی است.

اینجانب، با تبریک و گرامی داشت "روز خبرنگار"، از شما به پاس زحمات و تلاش‌هایی که با انتشار اخبار امیدبخش، زمینه افزایش امنیت در جامعه را فراهم آورده‌اید کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار، همکاری شما با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بهره‌مند و برخوردار باشیم. از خداوند متعال موفقیت روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرتیپ پاسدار حسین رحیمی
رئیس پلیس پایتخت


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان