ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

ماه چهره خلیلی ـ بازیگر سریال های «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ـ جمعه، ۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

ماه چهره خلیلی ـ بازیگر سریال های «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ـ جمعه، ۱۷ مرداد ماه در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

او به همراه خانواده در خارج از کشور زندگی می‌کرد.

پرستو صالحی، بازیگر و از دوستان این هنرمند در گفت و گویی این خبر را تایید و اظهار کرده است که زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده اش در انگلیس بودند، امروز (۱۷ مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.

ماه‌چهره خلیلی درگذشت

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود. او نوه دختری پروین سلمانی است و از سال ۱۳۸۲ تا کنون مشغول به فعالیت در سینما و تلویزیون است. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ایفای نقش در مجموعه های نمایشی مرضیه (۱۳۹۸)، دختر گمشده (۱۳۹۷) و گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳) در کارنامه حرفه ای این هنرمند دیده می شود.

علت درگذشت ماه چهره خلیلی از زبان گوهر خیراندیش: سرطان کبد

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به درگذشت ماه چهره خلیلی نوشت: متأسفانه الان باخبر شدم که " ماهچهره" عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت.

گوهر خیر اندیش در پستی در اینستاگرام نوشت: متأسفانه الان باخبر شدم که " ماهچهره" عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت. ماهى جانم این رفتن و کوچ غریبانه ات را باور ندارم.

تو و مجید اوجى عزیز با این سریالِ "مرضیه" چه یادگارى عجیبى از خودتان به یادگار گذاشتید! مرگ بر "سرطان" که همه عزیزانم را از من گرفت. پدرم، خواهرم، خواهرزاده ام، عمو زاده ام، همکلاسى ام، همکارِم، دوستانم و دختر نازنینى مثل تو را.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان