در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقال ترمینال جنوب به اطراف حرم مطهر منتفی است

عضو شورای شهر تهران درباره موضوع انتقال ترمینال جنوب به نزدیکی حرم مطهر توضیحاتی داد.

انتقال ترمینال جنوب به اطراف حرم مطهر منتفی است

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در دستور برنامه سوم بحثی برای جابجایی ترمینال جنوب به نزدیکی حرم مطهر مطرح نشده است، گفت: مشکلات ترمینال جنوب و وجود معتادان متجاهر در آنجا از قدیم وجود داشته است و مشکلی نیست که به تازگی به وجود آمده باشد. مشکلات آنجا از گذشته بوده و بخش عمده‌ حل مشکلات آنجا بر عهده‌ سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در سال‌های گذشته فعالیت گرمخانه‌ها مختص به فصل زمستان و زمان سرما بود، اما با شیوع ویروس کرونا در کشور این گرمخانه‌ها از اسفند ماه فعالیت خود را ادامه داده‌اند و در حال حاضر هم این فعالیت ادامه دارد. انتظار می‌رود با این اقدام شهرداری، از تعداد معتادان در خیابان‌ها و ترمینال جنوب کاهش یابد.

میرلوحی با بیان اینکه بحث جامعی در خصوص ترمینال‌ها در شورای شهر مطرح شده است، گفت: در حال حاضر شورا در حال تلاش برای متصل شدن مترو و حمل و نقل بین شهر‌ی است، به این شکل که اگر مسافری از ایستگاه راه آهن خارج شد، به راحتی به مترو و حمل و نقل درون شهری دسترسی آسان داشته باشد.

وی افزود: در مناطق مختلف این اقدامات انجام شده و یا در حال تکمیل شدن هستند، برای مثال در حال حاضر 90 درصد از ترمینال شرق تکمیل شده، اما به دلیل تکمیل نبودن زنجیره‌ خدمات حمل و نقل عمومی این ترمینال به بهره برداری نرسیده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به چگونگی عملکرد زنجیره‌ خدمات حمل و نقل عمومی در ترمینال‌ها گفت: شبکه‌ اتوبوس، مترو و حمل و نقل برون شهری باید تکمیل کننده یکدیگر باشند، حتی تاکسی و دوچرخه نیز باید در این زنجیره قرار گیرند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان