بازداشت ۸ محتکر اقلام بهداشتی در سراسر کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۳۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری هشت محتکر طی دو هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

بازداشت 8 محتکر اقلام بهداشتی در سراسر کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مقیمی گفت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبار‌ها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ناجا با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی‌های هدفمند، افراد سودجو و اخلال گران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالا‌ها را شناسایی می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی دو هفته گذشته عنوان کرد: ماموران در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، بیش از 130 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی (ماسک، دستکش و محافظ صورت (شیلد)) به همراه بیش از پنج هزار لیتر انواع مواد ضد عفونی کننده (محلول، الکل و...) را طی دو هفته گذشته کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، تصریح کرد: در این رابطه 15 واحد صنفی متخلف پلمب و 8 محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم در خواست کرد در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

کشف 130 تن ارزاق عمومی و کالای اساسی در کشور

کشف اقلام احتکار شده مصرفی خودرو در محله اتابک تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان