آیا از مهم ترین راز خرید نهال گردو و نهال بادام مطلع هستید ؟

اریا نهال با مجرب ترین کادر مهندسین کشاورزی ، تمامی ارقام نهال خود را با ضمانت ۱۰۰ درصد بازگشت کالا به فروش می رساند

به نقل از اریا نهال ، امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی نا مناسب ، خرید نهال پر سود و با کیفیتی که بتواند برای کشاورز و باغدار سود زیادی در سال های ابتدایی به همراه داشته باشد بسیار حائز اهمیت است . از همین جهت در ابتدا می بایست توجه ویژه ای به ارتفاع محل کاشت و منطقه ی آب و هوایی خود داشته باشید و سپس اقدام به خرید نهال کنید تا بتوانید خرید نهالی کاملا سازگار با منطقه ی جغرافیایی خود را انجام داده باشید . امروزه در بین ارقام نهالی که کاشت می شود ، آن دسته از نهال هایی میتوانند پر سود واقع شوند که قابلیت تبدیل شدن به خشکبار را داشته باشند . ارقام نهالی همچون نهال گردو و نهال بادام را می توان به طور کل نام برد که در ایران بهترین گزینه جهت خرید و پرورش می باشند . حال در این میان نهال گردو و نهال بادام هم سرانه ی مصرف مغز آن ها بالا می باشد و هم قابلیت صادرات به کشور های همسایه را دارا می باشند  .برای مثال در سایت thespruce ، به برسی 11 درخت گردوی پرطرفدار در امریکا پرداخته شده است ، اما ما اکنون قصد داریم به معرفی بهترین نهال های گردو و نهال های بادام های موجود در ایران بپردازیم تا به این طریق پر سود ترین خرید نهال را بتوانید تجربه کنید . یادتان باشد میتوانید با خرید نهال بهشت را به باغ خودتان هدیه بدید!

آریانهال

معرفی بهترین ارقام نهال گردو

در ابتدا لازم است ارتفاع محل کاشت مورد نظر خود را برسی کنید و سپس اقدام به خرید نهال گردو  کنید . برای مثال نهال گردو چندلر از ارتفاعی حدودا 600 متر تا 1500 متر قابل کاشت می باشد و در ارتفاعات بالا باردهی خوبی را از خود نشان نمی دهد ، اما در ارتفاعات بالاتر از 1500 متر میتوان بهترین نهال گردو را ، نهال گردو فرنور نام برد که از ارتفاع 1500 متر تا 2200 متر می توان به کاشت آن پرداخت چرا که بسیار دیرگل بوده و به سرمای بهاره واکنش نشان نمیدهد .حال پس از شناسایی تقریبی منطقه و رقم مناسب نهال ، نوبت به خرید نهال گردو می رسد که در این میان انتخاب بین نهالستان هایی که خدماتی همچون فروش نهال گردو را برای کشاورزان و باغداران به ارمغان اورده اند بسیار دشوار می شود . در این میان نهالستان آریا نهال واقع شده در استان آذربایجان غربی ، شهر میاندوآب با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی خدماتی همچون خرید نهال و فروش نهال های شناسنامه دار را با ضمانت بازگشت کالا در اختیار شما عزیزان قرار داده است .

یکی از انواع نهال پرسودی که میتوانید اقدام به خرید نهال گردوی آن کنید ، نهال گردو ژنوتیپ می باشد . نهال گردوی ژنوتیپ به صورت پایه بذری بوده و از سال اول شروع به باردهی میکند و قیمت نهال گردو این رقم نهال به مراتب پایین تر از نهال های تجاری دیگر می باشد .حال در این میان اگر نهال گردوی مناسبی خریداری کنید ، می تواند همان معجزه ی پیشرفت شما در کشاورزی باشد و سود بسیار خوبی را شامل حال شما کند .حتما تا به حال شنیده اید که خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد ، پس انتخاب درست در زمان خرید نهال گردو بسیار مهم می باشد . شاید برای شما این سوال پیش بیاید که قیمت نهال گردو در اریا نهال در چه حدود رنج قیمتی می باشد ، می بایست پاسخ این سوال را به خیلی از فاکتور ها تعمیم داد که با توجه به هر رقم نهال متفاوت می باشد ، اما از آن جا که آریا نهال تولید کننده ی مستقیم انواع ارقام نهال می باشد و سالانه بیش از دویست هزار نهال را به فروش می رساند ، به طور کل رنج قیمت های بسیاری پایینی دارد ، اما به طور کل میتوان گفت قیمت نهال گردو از حدود بیست هزار تومان شروع می شود که با توجه به انواع نهال گردو متفاوتی که وجود دارد ،قیمت آن ها هم متغییر می باشد که شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اریا نهال مراجعه نمایید . اکنون قصد داریم به معرفی ارقام نهال گردو بپردازیم که از سال اول و سال دوم به باردهی می رسند و جز بهترین گزینه ها جهت خرید نهال گردو می باشند .

ارقام نهال گردویی هم چون : نهال گردو چندلر ، نهال گردو فرنور ، نهال گردو ژنوتیپ ، نهال گردو خوشه ای ،نهال گردو فرانکت ، نهال گردو کانادایی ، نهال گردو توسیرکان ، نهال گردو پدرو و نهال گردو خوشه اسرائیلی را نام برد که سالانه هر درخت گردو که به بلوغ کامل رسیده باشد میتواند سالیانه بین 80 تا 100 کیلو گردوی خشک ( 300 تا 350 کیلو گردوی سبز) را به بار اورند .بهتر است قبل از خرید نهال گردو حتما با توجه به ارتفاع محل کاشت خود از مشاوره ی رایگان اریا نهال بهره مند شوید که به این طریق بهترین خرید نهال را انجام داده باشید .

آشنایی با پرسود ترین ارقام نهال بادام

و اما دومین نهال پر سودی که میتوانید اقدام به خرید نهال آن کنید، خرید نهال بادام است .در بازه ای از زمان به سر می بریم که خیلی از مناطق ایران امکان کاشت نهال را به علت کم ابی دارا نمی باشند .از همین جهت خرید نهال بادام دیم برای هر کشاورز و باغداری میتواند بسیار پرسود باشد زیرا میتوان به خیالی اسوده ماهانه آن را به روش غرق آبی ، کشت کند و با صرف کمترین هزینه ی ممکن به سودآوری قابل توجه ای دست پیدا کند .در ایران تنوع ارقام نهال بادام زیادی را شاهد هستیم اما از ارقام تجاری نهال بادام میتوان گفت که تقریبا هر درخت بادام که به بلوغ رسیده باشد سالیانه بین 30 تا 35 کیلوگرم بادام خشک به بار می نشانند .

شاید کشاورزی و پرورش نهال کار ساده ای نباشد اما شما با خرید نهال بادام میتوانید سلطان آجیل کشور شوید ! اکنون برای خرید نهال بادام می بایست پرسود ترین نهال بادام را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین برداشت را از مقدار هزینه ی مصرفی خود کرده باشید .لازم است که بدانید انواع نهال بادام به طور کل مقاوم به کم آبی هستند و همچنین در برابر بسیاری از بیماری ها به خوبی از خود دفاع میکنند . از ارقام تجاری و پرسود نهال بادام میتوان به نهال هایی از جمله :

نهال بادام دیرگل آذر ، نهال بادام فرانیس ، نهال بادام تونو ، نهال بادام مامایی ، نهال بادام دیم ، نهال بادام پوست کاغذی، نهال بادام سنگی و نهال بادام سوپرنوا اشاره کرد .

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عبارت خرید نهال بادام کلیک نمایید .

خرید نهال از اریا نهال با ضمانت بازگشت کالا

امروزه با توجه به بازار داغ خرید نهال و فروش نهال ، این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد که نهال هایی که برای زمین کشاورزی خود تهیه می کنید ، بهترین کیفیت و بهترین خدمات پس از فروش را دارا باشد . اریا نهال با مجرب ترین کادر مهندسین کشاورزی ، تمامی ارقام نهال خود را با ضمانت 100 درصد بازگشت کالا به فروش می رساند . شما میتوانید در تمامی روز های هفته با تماس تلفنی به صورت مستقیم با مهندسین حاضر در نهالستان ارتباط برقرار کرده و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید تا در نهایت با خیالی اسوده خرید نهال خود را انجام دهید .

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر روی عبارت خرید نهال کلیک نمایید و یا به به وب سایت اریا نهال ( ariyanahal.ir ) مراجعه نمایید.

شماره تماس : مهندس داریوش حسین زاده 09194089232

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان