جادار‌ترین سدان‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

در واقع برخی خودرو سازان تولید بیشتر مدل‌های سدان خود را متوقف کرده و به ساخت شاسی بلند‌های بیشتر پرداخته‌اند.

جادار‌ترین سدان‌های سال 2020 از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

فروش خودروهای سدان در بازار آمریکا عمدتاً به خاطر محبوبیت خودرو‌های کراس اور و شاسی بلند با کاهش مواجه شده است.

در واقع برخی خودرو سازان تولید بیشتر مدل‌های سدان خود را متوقف کرده و به ساخت شاسی بلند‌های بیشتر پرداخته‌اند.

با این حال اگر خودرو‌های سدان را به دلیل ویژگی‌هایی همچون کاربردی بودن، قیمت پایین، راندمان سوخت، و دینامیک رانندگی کلی ترجیح می‌دهید هنوز هم گزینه‌های مطمئنی برای خرید وجود دارند.

دلیل عمده‌‌ای که خانواده‌های آمریکایی خودرو‌های کراس اور را به سدان‌ها ترجیح می‌دهند ارائه‌ی فضای سرنشین و حمل بار بیشتر آن‌ها نسبت به خودرو‌های سدان محسوب می‌شود.

این در حالیست که شاسی بلند‌های مرسوم نیز از مزیت داشتن توانمندی‌های فراوانی برخوردار بودند، چرا که آن‌ها بر پایه‌ی پلتفرم‌ خودرو‌های تراک ساخته شده بودند.

بیشتر کراس اور‌ها و شاسی بلند‌های امروزی بر پایه‌ی پلتفرم خودرو‌های عادی ساخته می‌شوند و از این رو جایگزینی حقیقی برای یک خودرو پیکاپ تراک محسوب نمی‌شوند، هرچند این خودرو‌ها سودمندی بیشتری را فراهم کرده و در بسیاری از آن‌ها شاهد ارائه‌ی سیستم سواری دو دیفرانسیل هستیم.

از طرفی به عقیده بسیاری از افراد کراس اور‌ها نسبت به خودرو‌های سدان از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

این موضوع در برخی موارد درست به نظر می‌رسد اما با این حال احتمال واژگونی تقریباً تمامی شاسی بلند‌های موجود در بازار امروز به دلیل وجود مرکز گرانش بالاتر، بیشتر خواهد بود.

در آخر انتخاب میان مدل‌های مختلف و نوع خودرو به ترجیحات و اولویت‌های شخصی افراد برمی‌گردد.

ما به منظور کمک به شما در اتخاذ تصمیمی آگاهانه در هنگام خرید خودرو جادار‌ترین خودرو‌ها در سه بخش سدان‌های سایز متوسط، سدان‌های سایز بزرگ، و سدان‌های هیبریدی را بر اساس فضای سرنشین موجود در ردیف دوم و فضای صندوق عقب هر خودرو، رتبه بندی کرده‌ایم.

لازم به ذکر است که امتیازات و رتبه بندی‌های این وبسایت همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید به طور مرتب دستخوش تغییر خواهد شد.

از این رو امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ خودرو‌های جدید و نقد و بررسی‌های جداگانه مغایر باشند.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با جادار‌ترین سدان‌های موجود در بازار امروز بیشتر آشنا شوید:

جادارترین سدان‌های سایز بزرگ

اکنون که با جادار‌ترین سدان‌های سایز متوسط آشنا شده‌ایم وقت آن رسیده که به سراغ جادار‌ترین خودرو‌های سدان سایز بزرگ برویم. پنج خودرویی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت در میان دیگر رقبای موجود در کلاس خودرو‌های سایز بزرگ بیشترین فضای حمل بار و سرنشین را در اختیار دارند.

5) نیسان ماکسیما 2020

قیمت: 34,250 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.8

نیسان ماکسیما در مقایسه با بیشتر رقبای خود از فضای حمل بار و فضای پای کمتری در ردیف دوم خود برخوردار است اما با این حال همچنان فضای کافی برای سرنشینان بالغ در ردیف دوم این خودرو وجود خواهد داشت.

هر چند به دلیل طراحی سقف شیب‌دار ماکسیما فضای سر در هر دو ردیف این خودرو کم خواهد بود.

از جمله نقاط قوت این خودرو می‌توان به موتور شش سیلندر قدرتمند، مجموعه‌ی پرتعداد امکانات، و امتیازات فوق العاده‌ِ در آزمایشات تصادف اشاره کرد.

نیسان ماکسیما سواری راحتی را فراهم می‌کند اما این در حالیست که رقبای این خودرو قادر به ارائه‌ی هندلینگ بهتری نسبت به این خودرو خواهند بود.

در مدل پایه‌ی نیسان ماکسیما 2020 شاهد به کار گیری از امکاناتی مانند یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با کاربری آسان، قابلیت ادغام برنامه‌ی تلفن همراه، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، نور بالای خودکار، سیستم نظارت بر توجه راننده، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و ترمز اضطراری خودکار از مقابل و معکوس هستیم.

4) داج چارجر 2020

قیمت: 29,995 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.4

اگر به دنبال خودرویی سایز بزرگ با آپشن‌های موتور قدرتمند و هندلینگی بهبود یافته هستید به جرعت می‌توان گفت که داج چارجر تنها گزینه‌ی پیش روی شماست.

این خودرو از صندوق عقبی بزرگ به همراه صندلی‌های جادار و راحت در هر دو ردیف خود بهره می‌برد.

با این وجود این اتومبیل در زمینه‌‌ی کیفیت فضای داخلی، راندمان سوخت، و امتیازات مربوط به ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده، عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به رقبای خود به نمایش گذاشته است.

از جمله امکانات پیش فرض در داج چارجر 2020 می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی درجه یک، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم نظارت بر نقطه کور، کروز کنترل منطبق شونده، ترمز اضطراری خودکار، نور بالای اتوماتیک، و برف پاک کن‌های حساس به باران اشاره کرد.

3) تویوتا آوالون 2020

قیمت: 35,875 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.3

تویوتا آوالون از نقاط قوتی همچون اتاقی لوکس، صندلی‌هایی جادار، و فضای حمل بار فراوانی بهره می‌برد.

علاوه بر این آوالون از سواری نرم، هندلینگ مطمئن، موتور شش سیلندر قدرتمند، و راندمان سوخت فوق العاده‌ای نیز برخوردار خواهد بود.

با این همه این خودرو در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده امتیازی بالاتر از حد متوسط کسب کرده و در آزمایشات تصادف نیز امتیازات بالایی را به خود اختصاص داده است.

جای تعجب نیست که تویوتا آوالون از سوی وبسایت یو اس نیوز به عنوان بهترین خودرو سایز بزرگ خانوادگی در سال 2020 برگزیده شده است.

نسخه‌ی 2020 این خودرو به صورت پیش فرض به همراه مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته عرضه می‌شود.

امکاناتی نظیر روکش چرم مصنوعی، سیستم گرمایشی در صندلی‌های جلویی، آینه بغل‌های مجهز به سیستم گرمایشی، یک صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و آمازون الکسا، چهار درگاه یو اس بی، و یک وای فای هات اسپات، لیست بلند امکانات به کار رفته در این خودرو را تشکیل می‌دهند. با این حال این خودرو فاقد قابلیت سازگاری با اندروید اتو می‌باشد.

2) کرایسلر 300 2020

قیمت: 30,040 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.7

مدل 300 کمپانی کرایسلر با برخورداری از موتور‌های قدرتمند و اتاقی بی‌صدا و جذاب مورد تمجید بسیاری قرار گرفته است.

در حالیکه مدل 300 در مقایسه با رقبای خود چابکی لازم را ندارد اما بیشتر مدل‌های این خودرو (گذشته از مدل 300S) از سواری نسبتاً راحتی بهره می‌برند.

این خودرو همچنین در مقایسه با دیگر خودرو‌های سایز بزرگ امتیازات پایینی را در زمینه‌ی آزمایشات تصادف کسب کرده و علاوه بر این از دید عقب ضعیفی نیز برخوردار می‌باشد.

با این حال این خودرو از صندوق عقب بزرگی برخوردار بوده و در هر دو ردیف خود فضای فراوانی را در اختیار سرنشینان بالغ قرار خواهد داد.

مدل پایه‌ی کرایسلر 300 2020 به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی فوق العاده که به یک صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی مجهز شده و از اتصال تلفن همراه هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند عرضه می‌گردد.

این خودرو فاقد هرگونه سیستم ایمنی فعالی خواهد بود. در واقع برای برخورداری از این نوع از تجهیزات مستلزم پرداخت 10,000 دلار هزینه‌ی اضافه خواهید بود.

این کار با ارتقاء مدل پایه‌ی این خودرو به دو تریم بالاتر و اضافه کردن یک پکیج 2,995 دلاری همراه می‌باشد.

1) شورولت ایمپالا 2020

قیمت: 31,620 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.0

شورولت ایمپالا از سوی وبسایت یو اس نیوز به عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز بزرگ سال 2020 برگزیده شده است.

اتاق این خودرو در مقایسه با رقبای خود زرق و برق لازم را ندارد اما با این حال این خودرو فضای فراوانی را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد.

علاوه بر این، ایمپالا از بزرگ‌ترین صندوق عقب در میان تمامی خودرو‌های سایز بزرگ بهره می‌برد.

از جمله دیگر نقاط قوت این خودرو می‌توان به سواری قابل قبول، موتور شش سیلندر توانمند، امتیازات مناسب در آزمایشات تصادف، و امتیازات بالاتر از حد متوسط در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده اشاره کرد.

نسخه‌ی 2020 ایمپالا به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی همچون یک صفحه نمایش لمسی بصری 8 اینچی، قابلیت ادغام برنامه تلفن همراه، سه درگاه یو اس بی، و یک وای فای هات اسپات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خودرو به صورت پیش فرض فاقد سیستم‌های ایمنی فعال می‌باشد اما با این وجود امکانات ایمنی فراوانی به صورت آپشن قابل خرید خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان