تصادف ۸۰ میلیارد تومانی بوگاتی، پورشه و بنز +تصاویر

برخورد سه دستگاه خودرو بوگاتی شیرون، پورشه ۹۱۱ کابریولت و مرسدس بنز سی‌کلاس در دامنه‌های کوهستان آلپ در سوئیس رقمی در حدود چهار میلیون دلار (بیش از ۸۰ میلیارد تومان) خسارت به بار آورد.

همشهری آنلاین: به نقل از دیلی میل، حادثه زمانی رخ داد که یک دستگاه کاروان مسافرتی با سرعت کم در حال عبور از گذرگاه کوهستانی گوتهارد در سوئیس بود و صف خودرو‌ها پشت آن تشکیل شده بود. راننده‌های بوگاتی و پورشه که حوصله‌شان سر رفته بود، همزمان تصمیم گرفتند از کاروان سبقت بگیرند.

تصادف 80 میلیارد تومانی بوگاتی، پورشه و بنز +تصاویر

خروج خودرو‌ها از صف پشت کاروان همان و برخورد شدید با یکدیگر همان. حادثه زمانی شدیدتر شد که بوگاتی به کاروان خورد و راننده پورشه با از دست دادن کنترل خود با یک دستگاه مرسدس بنز سی‌کلاس تصادف کرد تا بیشترین خسارت به پورشه 911 کابریولت وارد شود. در این حادثه کسی کشته نشد، اما راننده مرسدس با آسیب شدید با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت نظر پزشکان قرار گرفت.

کارشناسان خسارت مالی این تصادف شدید را 3.7 میلیون فرانک سوئیس هم‌ارز چهار میلیون دلار برآورد کردند که به پول رایج ایران می‌شود رقمی در حدود 80 تا 90 میلیارد تومان. برخورد چنان شدید بود که کیسه هوای هر دو خودرو بوگاتی و پورشه باز شد تا به راننده‌ها آسیب جانی نرسد. از آنجا که سوئیس از پولدارترین کشور‌های دنیاست، رخ دادن چنین حادثه‌هایی در آن امری معمول به شمار می‌رود.

تصادف 80 میلیارد تومانی بوگاتی، پورشه و بنز +تصاویر


پورشه 911 کابریولت بیشترین آسیب و خسارت را دید

لندن با داشتن 6.1 میلیون دستگاه سوپرکار یا خودرو چند میلیون دلاری از این نظر صدرنشین شهر‌های دنیاست و پس از آن مسکو با 5.9 میلیون و لس‌آنجلس با حدود چهار میلیون خودرو قرار دارند. بوگاتی بین نسل‌های مختلف 39 تا 47 درصد محبوب است؛ رقمی که برای پورشه 56 تا 65 درصد است. هر چند محبوب‌ترین خودرو‌های میلیون دلاری در اینستاگرام به ترتیب لامبورگینی، آئودی و فراری هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان