ماهان شبکه ایرانیان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران مطرح کرد؛

خرداد، پرحادثه‌ترین ماه در ۳ ماهه نخست سال جاری

فتحی گزارش عملیات‌های جمعیت هلال احمر استان تهران را در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ تشریح کرد.

خرداد، پرحادثه‌ترین ماه در 3 ماهه نخست سال جاری

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در بیان پر حادثه‌ترین و کم حادثه‌ترین روز عملیاتی جمعیت هلال احمر در سه ماه نخست سال 99 گفت: روز جمعه مورخ 16 خرداد ماه با ثبت 11 مورد حادثه و خدمات ارائه شده پرحادثه‌ترین روز عملیاتی بود که در این روز در مجموع 22 نفر حادثه دیدند که از این تعداد 20 تن نجات یافته، 13 تن مصدوم، 4 مورد انتقالی و 2 مورد فوتی در صحنه حادثه نیز ثبت شد.

فتحی در تشریح جزئیات کم حادثه‌ترین روز عملیاتی در 3 ماهه نخست سال 99 گفت: تعداد 7 روز بدون گزارش حادثه و عملیاتی در 3 ماهه نخست سال 99 ثبت شد که 6 روز آن در فروردین ماه و یک روز دیگر در اردیبهشت بود.

او ادامه داد: بیشترین عملیات انجام شده از سوی پایگاه امداد و نجات مربوط به قوچک از شعبه شمیرانات بود که 43 عملیات از این پایگاه انجام شد و باید گفت کمترین عملیات انجام شده مربوط به پایگاه امداد و نجات سرانزا از شعبه فیروزکوه با انجام یک مورد عملیات بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در تشریح مهمترین عملیات امداد رسانی در 3 ماهه نخست سال 99 گفت: حادثه زلزله مشاء در شهرستان دماوند یکی از مهمترین عملیات‌های امدادی بود که به جمعیتی بالغ بر 581 نفر خدمات امدادی ارائه شد و در ادامه نیز حادثه سیل و آب گرفتگی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه از دیگر حوادث پر امداد بود که به جمعتی بالغ بر 100 نفر خدمات امدادی ارائه شد.

فتحی در تشریح مهمترین عملیات نجات در 3 ماهه نخست سال 99 گفت: حادثه کوهستان، مفقودی و سقوط از ارتفاع 3 نفر در منطقه رودبار قصران روستای عمامه در تاریخ 31 اردیبهشت ماه از مهمترین عملیات‌های نجات بود که این حادثه با نجات 2 نفر و یک نفر فوتی در صحنه حادثه همراه بود.


بیشتر بخوانید

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی ایران در بیروت/ انجام 8 عمل جراحی تا کنون
انجام 286 عملیات امداد و نجات در 72 ساعت گذشته/ 206 نفر از مرگ نجات یافتند
استفاده از فضای آموزشی دستگاه ها برای تشکیل خانه هلال


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان