همتی خبر داد؛

افزایش توانایی هلال‌ احمر نسبت به گذشته

رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: سرعت عمل جمعیت هلال احمر ایران در حادثه انفجار بیروت، نشان داد که توانایی این جمعیت نسبت به گذشته افزایش یافته است.

افزایش توانایی هلال‌ احمر نسبت به گذشته

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌ احمر در جلسه شورای معاونین هلال احمر با بیان اینکه سرعت عمل این جمعیت در حادثه انفجار بیروت که در کمتر از 24 ساعت کمک‌های امدادی، پزشکی و زیستی به لبنان رسید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیمارستان صحرایی راه اندازی شد، نشان داد که توانایی هلال احمر نسبت به گذشته افزایش یافته و امیدواریم این آمادگی و توانمندی در آینده به نحو مطلوب‌تری ارتقا یابد، گفت: خوشبختانه شرایط کنونی جمعیت بسیار خوب و آرامش مناسبی بر مجموعه حاکم است.

وی با تأکید بر استراتژی خود مبنی بر بازدید میدانی از همه استان‌ها و شهرستان‌ها افزود: از مدیران عامل انتظار دارم که با همگرایی بیشتر با ستاد، به ما در بهتر شدن شرایط و ارتقای کیفی خدمات و فعالیت‌های هلال احمر کمک کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در انتصابات معاونین مدیران عامل هم سفارش اکید بنده این است که ابتدا ارزیابی اولیه توسط مدیرعامل با هماهنگی حوزه‌های مرتبط انجام شود و در مرحله بعد حتما افرادی معرفی شوند که شاخص‌های لازم و تعیین شده را داشته باشند.

رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در انتخابات مجامع هلال احمر

محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه تأکید کرد: در مرحله سوم انتخابات مجامع که در روز پنجشنبه 30 مرداد برگزار خواهد شد، مصوبات ستاد ملی کرونا به دقت رعایت خواهد شد.

وی افزود: سالنی به گنجایش 400 نفر در نظر گرفته شده تا فاصله مناسب فیزیکی رعایت شود. بحث اسکان به حداقل رسیده و انتخابات در ساعت 10:30 برگزار می‌شود که کاندیدا‌ها فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تأکید کرد: برای انتخاب معاونین مدیران عامل در استان‌ها با کمک کارشناسان، شاخص‌هایی تعریف شده تا اصل شایسته سالاری در هلال احمر نهادینه شود.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان