ترامپ در ۱۵ ایالت سرنوشت‌ساز از بایدن عقب است

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نظرسنجی‌های جدید در آمریکا همچنان بر پیشتازی جو بایدن نسبت به رقیب جمهوری خواه خود دونالد ترامپ حکایت دارد.

نتایج نظرسنجی جدید سی ان ان نشان داد جو بایدن با 50 درصد از اقبال بیشتری در نزد مردم آمریکا برای رسیدن به ریاست جمهوری این کشور برخوردار است. نتایج این نظرسنجی نشان داد تنها 46 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند در سوم نوامبر رای خود را به نفع ترامپ در صندوق خواهند ریخت.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد در میان 15 ایالت مهم و سرنوشت ساز انتخاباتی در آمریکا بایدن توانسته 49 درصد آرا را به خود اختصاص دهد این در حالیست که سهم ترامپ از آرا شرکت کنندگان این ایالت‌ها 48 درصد است.

با توجه به عملکرد ضعیف دولت ترامپ در مواجهه با بحران کرونا، بسیاری از آمریکایی‌ها بایدن را گزینه مناسب‌تری برای رسیدگی به بحران بی سابقه کرونا در کشورشان می‌دانند.

عملکرد ضعیف ترامپ در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی، کنترل بیماری کرونا و مهاجران باعث شده تا از تعداد آرای او کاسته شود. به عقیده کارشناسان، بی‌توجهی دونالد ترامپ به شیوع ویروس کرونا در ابتدای شیوع و همچنین دامن زدن به نژادپرستی در آمریکا از جمله مهمترین مسائلی بوده که در آستانه انتخابات از محبوبیت ترامپ کاسته است. هرچند که دونالد ترامپ مدعی است نتیجه نظرسنجی‌ها دروغ است و وی آن‌ها را قبول ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان