رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر:

شرایط حساس است و سکوت روا نیست/ به تو چه و به من چه در اسلام معنایی ندارد

حجت الاسلام صدیقی گفت: در شرایطی که فساد فراگیر شده است، نترسید و به میدان بیایید و بگذارید شما را ترور کنند.

شرایط حساس است و سکوت روا نیست/ به تو چه و به من چه در اسلام معنایی ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌ الاسلام و المسلمین صدیقی رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در آئین رونمایی از سامانه گزارشگران فساد که صبح امروز (چهارشنبه بیست و نهم مرداد ماه) در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ماه قیام حسینی، ماه خیزش علیه استکبار و استبداد و فساد، ماه شهادت و امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته‌ایم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: مسأله امر به معروف به معنی حمایت از خوبی‌ها، معنویت، کرامت انسانی و تشویق جامعه به ارزش‌های جامعه بشری است، یعنی در برابر خوبی‌ها جاذبه نشان دادن و راه را برای اجرای خوبی‌ها باز کردن و جامعه را در مسیر رسیدن به کمال بسیج کردن تا حس احیای خوبی در جامعه زنده‌ شود.

وی با اشاره به نهی از منکر گفت: عالم با دو نیروی جاذبه و دافعه تنظیم شده است و آنچه که اخلال در نظم عمومی است باید نادیده گرفته شود و با ناهنجار‌ی‌های زندگی مقابله شود.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی بیان کرد: این موضوعات در موقعیت خلقت جاری و ساری است و پاسداری از عدالت اجتماعی و مقابله با مفسد و مبارزه با فساد در متن قرآن کریم مطرح شده است و مسأله اهمیت داشتن حس حمایت از خوبی‌ها غیرت دینی است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: در اسلام به تو چه و به من چه اصلا معنا ندارد، اینکه انسان نفرت از بداخلاقی، بی‌حیایی و بی اخلاقی و به طور کلی هر چه را که با فطرت بشری ناجنس است، داشته باشد نهی از منکر است.

وی گفت: جامعه در جمع خود باید این احساس را داشته باشد که به منزله یک پیکر است و آن گلبول‌های سفید امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به تکریم خوبی‌ها گفت: اولین وظیفه ما برای خوب بودن تکریم خوبی‌ها است، اگر می‌خواهیم خوب باشیم باید مسیر خوبی را نهادینه کنیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: در شرایطی که فساد فراگیر شده است، نترسید و به میدان بیایید و بگذارید شما را ترور کنند و شرایط حساس است و سکوت روا نیست، همه در خطر هستند و جای ترس نیست، چراکه جامعه یک واحد است.

وی ادامه داد: امیدواریم دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای عزاداری امام حسین (ع) رعایت شوند و همه در یک محیط با پروتکل‌های بهداشتی قرار بگیرند و تمام اصول در این ایام حساس باید مورد توجه قرار گیرند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر