سردار اشتری خبر داد؛

تشدید طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح کشور

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تشدید طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح کشور گفت: مقابله و مبارزه با هنجارشکنان و اراذل و اوباش مطالبه فرمانده معظم کل قوا و مردم است.

تشدید طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در قرارگاه امام علی (ع) اظهار کرد: مراسم عزاداری سالار شهیدان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: قطعا ذره‌ای از عشق مردم به سالار شهیدان کم نخواهد شد و مراسم عزای این امام عزیز در سراسر کشور تحت پروتکل‌های بهداشتی، باشکوه برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا همچون سال‌های گذشته ضمن برپایی مجالس عزای حسینی (ع) طبق دستورالعمل‌های بهداشتی با به کارگیری تمامی امکانات در کنار مردم است.

سردار اشتری با بیان اینکه ناجا بازوی پولادین نظام در برابر هرگونه ناامنی است، تصریح کرد: هیچ چیزی بر آرامش و امنیت مردم ارجح نیست.

وی افزود: از نیرو‌های عمل کننده در بحث برخورد با اراذل و اوباش، همه جانبه حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تشدید طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح کشور و ضمن تقدیر از تعامل دستگاه قضا و سایر دستگاه‌ها در اجرای این طرح گفت: مقابله و مبارزه با هنجارشکنان و اراذل و اوباش مطالبه فرمانده معظم کل قوا و مردم است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر