مشاوره خانواده آنلاین برای عبور از محدودیت های کرونایی

مشاوره خانواده می تواند به شما در بهبود روابط آشفته با شریک زندگی، فرزندان یا سایر اعضای خانواده کمک کند. بخصوص در شرایط فعلی که محدودیت رفت و آمد وجود دارد مشاوره آنلاین خانواده می تواند بسیار مفید واقع شود.

مشاوره خانواه آنلاین

مشاوره خانواده نوعی مشاوره روانشناسی است که به اعضاء خانواده کمک می کند تا مشکلات را حل کنند و تعامل بین اعضاء را بهبود بخشند. مشاوره خانواده آنلاین توسط روانشناس یا مشاور خانواده ای صورت می گیرد که دارای تحصیلات دکتری و مجوز باشد. مشاوره خانواده معمولا کوتاه مدت است و ترجیحا همه اعضاء خانواده را شامل می شود. برنامه ریزی جلسات مشاوره طوری انجام می شود که در حداقل زمان ممکن نتایج بهینه ای حاصل شود.

شما ممکن است مسائل خاص مانند مشکلات زناشویی یا مالی، درگیری بین والدین و فرزندان یا تأثیر سوء مصرف مواد یا یک مشکل روانشناختی در یکی از اعضاء خانواده داشته باشید. مشاوره خانواده می تواند به شما در بهبود روابط آشفته با شریک زندگی، فرزندان یا سایر اعضای خانواده کمک کند. بخصوص در شرایط فعلی که محدودیت رفت و آمد وجود دارد مشاوره آنلاین خانواده می تواند بسیار مفید واقع شود.

مشاوره خانواده آنلاین به مشکلات فردی و تعاملی اعضاء کمک می کند

خانواده شما ممکن است مشاوره خانواده آنلاین را به همراه سایر انواع درمان های روانشناسی دنبال کند، به خصوص اگر یکی از شما دارای یک مشکل روانشناختی یا اعتیاد باشد که به درمان اضافی یا درمان توان بخشی نیز نیاز داشته باشد.

مشاوره خانواده آنلاین می تواند در هر وضعیت مرتبط با استرس، اندوه، عصبانیت یا درگیری شود مفید باشد. مشاوره خانواده آنلاین به شما و اعضای خانواده کمک کند تا یکدیگر را بهتر درک کنید و مهارت های کنار آمدن را یاد بگیرید و در نتیجه شما را به هم نزدیک تر می کند.

جلسات مشاوره خانواده آنلاین چگونه برگزار می شود؟

مشاوره حانواده آنلاین به طور معمول چندین عضو خانواده را برای جلسات مشاوره شامل می شود. با این حال، ممکن است یک عضو خانواده به طور جداگانه جلسات انفرادی را با مشاور خانواده داشته باشد.

جلسات مشاوره خانواده آنلاین به طور معمول حدود 50 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. خانواده درمانی اغلب کوتاه مدت است - به طور کلی حدود 12 جلسه طول می کشد. با این وجود، هر چند وقت یک بار ملاقات و تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی به وضعیت خاص خانواده شما و توصیه مشاور دارد.

در طول مشاوره خانواده آنلاین شما می توانید:

  • توانایی خانواده خود را در حل مشکلات و بیان افکار و احساسات به روشی مولد بررسی کنید
  • نقش های اعضاء خانواده، قوانین و الگوهای رفتاری را که منجر به مشکل می شوند را شناسایی کنید و به بهبود این موارد بپردازید
  • نقاط قوت خانواده خود، مانند مراقبت از یکدیگر و نقاط ضعف، مانند دشواری در زندگی در کنار یکدیگر را مشخص کنید

مشاوره آنلاین خانواده

از مشاوره خانواده آنلاین چه انتظاری باید داشت

مشاوره خانواده آنلاین به طور خودکار تعارضات خانوادگی یا شرایط ناخوشایند را برطرف نمی کند. اما می تواند به شما و اعضای خانواده کمک کند که یکدیگر را بهتر درک کنید و می تواند مهارت هایی را برای مقابله با شرایط چالش برانگیز به روشی مؤثرتر فراهم کند. همچنین به خانواده کمک می کند تا احساس یکپارچگی پیدا کند. علاوه بر این مشکلات را مبتنی بر یادگیری حل می کند تا در آینده نیز مشکلات به احتمال کمتری بروز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان