اکار خبر داد؛

تعطیلی دو واحد آلاینده غیرمجاز در غرب استان تهران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: دو واحد آلاینده غیرمجاز در زمینه جمع آوری ضایعات و تولید ذغال در محدوده شهریار تعطیل شدند.

تعطیلی دو واحد آلاینده غیرمجاز در غرب استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شیدا اکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار اظهار کرد: طی بررسی شکایات واصله در حوزه استحفاظی شهرستان شهریار، یک واحد غیرمجاز فعال در زمینه جمع آوری ضایعات و بازیافت و یک واحد تولید ذغال شناسایی شدند که پس از ابلاغ اخطاریه قانونی به متصدی واحد‌ها مبنی بر توقف و تعطیلی فعالیت آلاینده خود در پایان مهلت داده شده این واحد‌ها تعطیل و جمع آوری شدند.

اکار با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها به دلیل غیر مجاز بودن و عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی در فعالیت خود منجر به آلودگی هوا و خاک و شکایات مردمی شده بودند، تصریح کرد: سلامت مردم و محیط از اولویت‌های محیط زیست بوده و فعالیت‌هایی که این دو را به مخاطره بیاندازد مجاز به ادامه کار نیستند.

وی گفت: انتظار می‌رود صاحبان واحد‌های تولیدی صنعتی قبل از شروع به فعالیت خود ضمن اخذ مجوز‌های لازم ملاحظات زیست محیطی را در فعالیت خود رعایت و اجرا کرده تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان