به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو تاکیدات رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بسترهای الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است.
عبدالحسین رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران گفت: به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا، مراجعه کنندگان واحدهای اجرا میتوانند با ورود به بخش اطلاعیههای وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.
وی افزود:در این سامانه از ساعت 8 تا 14، امکان ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت 60 نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر میتوانند به پرونده خود رسیدگی کنند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک تهران از مراجعین خواست که به موقع و در زمان اعلام شده در اداره اجرا حضور یابند.
بیشتر بخوانید