ماهان شبکه ایرانیان

رژلب هایی که این تابستان می توانید استفاده کنید

از جمله تجهیزات لازمه این فصل لباس های خنک تابستانی، صندل، ضد آفتاب و&#۸۲۳۰; هستند و تقریبا همه ما برای فراهم کردنشان کوتاهی نمی کنیم. و اما یکی دیگر از مسائل پر اهمیت آرایش صورت است. آیا کاری برای آرایش صورت در این فصل انجام می دهید؟ یکی از قدم هایی که باید در راه آرایش تابستانی بردارید تغییر رنگ رژ لبتان است. رنگ های مناسب این فصل رنگ گرم هستند.

رژلب هایی که این تابستان می توانید استفاده کنید

از جمله تجهیزات لازمه این فصل لباس های خنک تابستانی، صندل، ضد آفتاب و… هستند و تقریبا همه ما برای فراهم کردنشان کوتاهی نمی کنیم. و اما یکی دیگر از مسائل پر اهمیت آرایش صورت است. آیا کاری برای آرایش صورت در این فصل انجام می دهید؟ یکی از قدم هایی که باید در راه آرایش تابستانی بردارید تغییر رنگ رژ لبتان است. رنگ های مناسب این فصل رنگ گرم هستند.

به خواندن مطلب ادامه دهید تا با 5 طیف رنگ رژ لب مناسب فصل تابستان آشنا شوید.

 

رژ لب های مناسب تابستان

قرمز
قرمز یکی از رنگ های اصلی مناسب تمام فصول است و تابستان را هم نمی توان از این قاعده مستثنا کرد. این رنگ برای انواع رنگ پوست مناسب است. حتی رنگ این رژ لب به تنهایی کافی است و نیازی به آرایش دیگری نخواهد داشت. پس سعی نکنید رنگ پوستتان را با کرم تغییر دهید. اجازه بدهید حالت عادی خودش را داشته باشد.

رژ لب های مناسب تابستان

صورتی
بهترین آرایش را در این فصل با رژلب صورتی نئونی داشته باشید.

رژ لب های مناسب تابستان

نارنجی
مات یا براق بودن این طیف رژلب تفاوت زیادی ندارد هر دو رنگ زیبا و مناسب هستند.

رژ لب های مناسب تابستان

قرمز سیر
تابستان فقط برای رنگ های ملایم نیست. می توان رنگ های سیر مثل قرمز سیر هم استفاده کرد.

رژ لب های مناسب تابستان

رژلب های کم رنگ
این طیف رنگ ها کلاسیک هستند. از نظر بعضی ها این طیف رنگ ها کمی کسل کننده هستند اما اگر می خواهید آرایش روی صورت نشان ندهد این رنگ ها را استفاده کنید تا آرایشی کاملا طبیعی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان